Droge huid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Droge huid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:51

Hallo!

Ik heb sinds een weekje een ontzettend droge huid! Echt, de vellen hangen erbij op mijn benen en armen!
Ik loop al de hele week te smeren met Zwitsal bodylotion want dat is volgens mij behoorlijk vet, maar het helpt niet.. Met douchen gebruik ik nu olie van Nivea maar dat doet ook niks....

Dus mijn vraag; wat kan ik het beste smeren/doen? Ik heb normaal gesproken een hele vette huid, daarom vind ik het dus ook zo gek dat de vellen nu aan mn armen en benen hangen, dit heb ik nog nooit eerder gehad Nagelbijten / Gniffelen
(En nee, ik ben niet verband...)
Wie helpt mij aan de gouden tip? Knipoog Haha!

Groetjes!

siskeh

Re: Droge huid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 10:21

misschien zit er een stofje in de bodylotion waar je niet goed tegenkunt Verward
je kunt kijken naar een natuurlijke product voor de huid.
ik zou niet te vaak douchen, dat droogt alleen maar uit.
zelf gebruik ik vitamine E olie van de tuinen, bevalt me erg goed.
je zou ook calendula of echina creme kunnen gebruiken, volgens mij is dat gewoon bij de drogist te koop
dat is volgens mij ook erg vet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 10:29

Thnx voor je tips! Zal morgen eens kijken of ik aan die vitamine E olie kan komen Ja
Tegen Zwitsal kan ik wel Ja Dat gebruik ik al jaren Lachen Dus dat is het niet denk ik.
Maar ik zal morgen eens even naar de Tuinen rijden Ja Lachen Thnx!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 10:45

Anders kun je ook, als die in de buurt is, even bij een Lush winkel langs gaan. Al hebben ze bij de Tuinen vast ook wel iets wat je kan helpen. Hoop dat je iets vindt dat helpt, want fijn is het natuurlijk niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:01

Thnx! Een Lush winkel is niet echt heel erg in de buurt voor mij...
Gelukkig is mn huid inmiddels al een klein beetje aan het bijtrekken, ik blijf wel gewoon stuf smeren met bodylotion enzo Vork Weet het anders ook niet Clown

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:04

Bij de apotheek hebben ze wel iets speciaal voor droge huid, werkt echt super.. Is vaseline met nog wat erdoorheen.. En niet iedere dag douchen werkt ook..