stijve nek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

beantsje

stijve nek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 22:40

ik heb ontzettend vaak een stijve nek. Nu ook al weer 14 dagen, ondanks hot packs en pijnstillers gaat het maar niet over.
Wie kent dit en wat kan je eraan doen?

NatassJa

Re: stijve nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:47

Stijf of zit ie echt vast??
Als ie vast zit, zou ik naar een fysiotherapeut gaan, en paar sessies "kraken"..
Ook kan je onder de douche, als je bijvoorbeeld je hoofd zo ver mogelijk naar links buigt, dan je schouder naar beneden duwen.. En dan onder warme straal.. En voor rechts omgekeerde natuurlijk!
Heeft bij mij heel veel geholpen..

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:28

Tijger balsem halen bij dedrogist Lachen Dat helpt, ik heb zelf ook 24/7 last van mijn nek vanwege ongeluk, verschove nekwervel die niet meer terug gezet kan wordne.
Daar helpt Tijgerbalsem na een zware dag (voor mij een klein beetje) Maar als je gewoon een normale nek heb Tong uitsteken Dan zou het na een paar keer inmasseren 2 keer daags wel goed moeten komen.
Anders ff idd langs een masseur of een fysio gaan, en anders ff langs je HA , een stijve nek krijg je niet zomaar.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:30

Hier ook iemand met chronisch nekpijn.

Osteo en fysio kunnen (tijdelijk) wat verlichting brengen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:31

crossmonster schreef:
Hier ook iemand met chronisch nekpijn.

Osteo en fysio kunnen (tijdelijk) wat verlichting brengen

Hahaha Lachen erg is dat he, bij mij doen ze me alleen maar meer pijn dus hebbe we samen de conclusie getorkken het maar niet meer te doen Tong uitsteken
Ik heb zon bobbel in me nek die uitsteekt (door die nekwervel natuurlijk) En je hoeft er maar op te blazen en ik schreeuw het uit, Soms als ik er tijger balsem op smeer, word natuurlijk heet en word het ook een beetje gevoelloos, dat is voor mij tijdelijke verlichting Lachen