Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Vreet iets anders, en vreet ook maar 1 ding. Dan word je de smaak misschien zo zat dat je ophoudt. Neem dan iets wat goed voor je is.
Ga bijvoorbeeld bleekselderij vreten. Het schijnt dat het kauwen ervan meer energie kost dan de bleekselderij oplevert - daar val je dus van af.
Maar je kunt ook andere gezonde dingen gaan eten
Sheran schreef:Vreet iets anders, en vreet ook maar 1 ding. Dan word je de smaak misschien zo zat dat je ophoudt. Neem dan iets wat goed voor je is.
Ga bijvoorbeeld bleekselderij vreten. Het schijnt dat het kauwen ervan meer energie kost dan de bleekselderij oplevert - daar val je dus van af.
Daphne__ schreef:denise; ik ben vegatarischmaar ik ontbijt eiegnlijk nooit
geen tijd voor, of geen zin in.. denk ik
_Tara_ schreef:Sheran schreef:Vreet iets anders, en vreet ook maar 1 ding. Dan word je de smaak misschien zo zat dat je ophoudt. Neem dan iets wat goed voor je is.
Dat bestaat niet dat het kauwen van iets meer energie zou kosten dan het levert, is broodjeaap verhaalAl is het wel een goede tip om iets gezonds en maar 1 ding te eten.
En TS, als het echt zo ernstig is als je zegt in je beginpost is professionele hulp inderdaad wel het beste. In mijn eerste post dacht ik namelijk meer aan de vreetbuien die iedereen wel eens heeft... En wat betreft die chips zelf kopen, tja daar moet je dan proberen de discipline voor op te brengen om dat niet te doen. Wel veel succes en op je 13e moet je meestal nog een flink stuk groeien, dus daar gaat ook nog wel energie in zitten