Nagels mooi houden . Tips ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Nagels mooi houden . Tips ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:37

Ik heb vakantie en werk nu tijdelijk niet bij de paarden , alleen nog me paardje rijden en poetsen en af en toe mesten etc .
En nu zijn dus eindelijk mijn nagels gegroeit [ schat halve centimeter ] Go jij! Go jij!
Nu heb ik er niks aan gedaan .. niet bijgevijlt , dus ze zijn rond .
Wat is mooier vierkant of rond ?
En ze zijn niet echt wit van kleur [ ook niet geel Verdrietig ] maar een beetje doffig .
En hoe hou ik ze schoon en sterk , één dag buiten en ze zijn zo vies ?
Ook heb ik van die witte vlekjes op me nagels , heb me ooit laten vertellen dat dat gebrek was aan melk ?

Alle tips zijn welkom Bloos

lesilla

Re: Nagels mooi houden . Tips ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:39

Gewoon vitamine voor haar en nagels nemen zie je direct verschil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:42

katiavl schreef:
Gewoon vitamine voor haar en nagels nemen zie je direct verschil

Is dat voor die witte vlekken ?

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:43

Rond vind ik persoonlijk mooier, lijken je vingers ook smaller (en dat iwllen we toch allemaal? Knipoog)
Je kan ze lakken met van die nagel versterker, die laat ze ook gelijk glanzen. Kan je gewoon bij de drogist halen. En ja nagels worden snel vies Knipoog Bij de paarden handschoenen aan en s avonds gewoon schoonmaken met wat water en een vijl Tong uitsteken

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:44

Ja voor de witte vlekjes en doffigheid, en ze worden er sterker van. En ja haar word mooier, alleen maar voordelen Lachen

dennisje

ik heb ook lamge nagels en je moet erniet steeds mee gaan klooien dan breken ze sneller af. ik heb ronde nagels en vind dat mooier als viekant. en vitamine werkt ook zoals prutsmuts boven word gezegt 1keer per week veilen worden ze ook steviger van

Trieske_

rond of vierkant vijlen maakt niet uit...smaken verschillen..
om ze mooi te laten glanzen: transparante nagelak, ik heb die met een paarsige gloed en daar word het roze nog rozer van en het witte gedeelte nog witter....

http://www.drogisterij.net/Herome_glamo ... /P/3166296
Laatst bijgewerkt door Trieske_ op 13-08-08 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:46

Ik zou ook voor rond gaan, heb ik zelf ook. En inderdaad 1 a 2 keer per week nagelverharder en gaan ze ook nog eens van glanzen. Verwijder wel het oude voordat je er nieuwe op doe Vingers aflikken

Ideaal om ze schoon te maken na het rijden (lees die onaantrekkelijke zwarte randen eronder) onder de douche met een schuifje voor in je haar, niet de bolle kant maar die 2 uiteindes, kan je mooi met 1 uiteinde eronderdoor, werkt echt helemaal ideaal Haha!

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:47

Ik vijl ze nu elke dag, om de haakjes eraf te vijlen..
Als ik haakjes heb kan ik er niet van af blijven, ga ik eraan pulken en dan scheuren ze. Dus nu heb ik al best veel moeite om er vanaf te blijven, eigenlijk moet ik gewoon standaard een nagel vijl bij me hebben!
Die vitamine pilletjes klinken wel goed... Daar worden je nagels dus sterker van? Want bij mij scheuren ze echt zo snel...
En als je vieze nagels hebt kun je ze het beste even laten weken in een bakje warm water, dan is het zo weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:50

Oke dus ik ga zo naar de winkel en neem mee nagelverharder , transparante nagellak , en vitamine [ wat voor ? ] .
Kan ik ook dat witte van me nagel met witte nagellak bewerken of word dat erg raar ?
Ja die haakjes zit ik te twijfelen om weg te vijlen , maar lijkt mij dat ze dan vierkant worden ?

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:52

dat witte van je nagels kun je inderdaad witter maken, je kunt van die speciale sjablonen kopen om ze te kleuren maar ik vind dat altijd teveel gedoe...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 11:03

Vitacys haar en nagels zijn de beste wel zijn ze wat prijzig, is een kuur van twee maanden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 11:28

katiavl schreef:
Vitacys haar en nagels zijn de beste wel zijn ze wat prijzig, is een kuur van twee maanden

Oke bedankt ik ga der even wat meer over op internet zoeken !

@ trietske_ : Wordt al dat gedoe wel beloont met iets moois ? Ziet het er goed uit uiteindelijk ?

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 11:31

ja het ziet er dan wel goed uit maar als je er een stukje afstoot dus niet meer...en aangezien ik er altijd binnen een halve dag iets vanaf stoot vind ik het teveel moeite.
Die blanke lak die het witter laat lijken vind ik dan weer praktischer..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:59

Ik doe altijd French Manicure, dus het witte maak ik witter met nagellak en daaroverheen doe ik een transparant laagje, heel mooi, maar je moet het ook wel iedere week bijhouden.

Overigens vind ik ronde nagels mooier, maar dat is persoonlijk.

Riemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:03

Die witte vlekjes die je hebt zijn stootplekjes.. (soort blauwe plekjes onder je nagel) heeft dus helemaal niets met vitamine of melk gebrek te maken hoor!!Voordat je heel veel geld verspilt aan vitaminekuurtjes....

Ze groeien er vanzelf uit

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:05

Riemke schreef:
Die witte vlekjes die je hebt zijn stootplekjes.. (soort blauwe plekjes onder je nagel) heeft dus helemaal niets met vitamine of melk gebrek te maken hoor!!Voordat je heel veel geld verspilt aan vitaminekuurtjes....

Ze groeien er vanzelf uit

Het kan vitamine tekort, zijn of stootplekjes. En die stootplekjes worden dan ook verminderd als je nagel harder is Lachen

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:07

Transparante nagellak. Lachen
Maakt je nagels sterker (tenminste de mijne doet het toch) en ook nog eens mooier. Voor het vuil heb ik helaas weinig tips, komt snel he, van paardrijden. Ik doe ook over het witte van mijn nagels een wit laagje nagellak waardoor ze extra mooi wit zijn en het vuil minder snel zichtbaar is.
Ronde nagels vind ik mooier, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:12

Hoe doen jullie dat met die witte nagellak? Ik ben daar niet zo handig mee.. ik kleur het wit bij aan de onderkant van de nagel met een potloodje.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:37

Ik gebruik soms van die nagelolie van Herome, wonderspul.
Sindsdien breken mn nagels ook bijna nooit meer. Lachen

En witte nagels gewoon met zo'n goedkoop setje van de Kruidvat. Haha!

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 16:13

mijn nagels worden gelig en doorzichtig als ik ze laat groeien (het witte gedeelte dus Knipoog )`
maar dan kan ik het wel witter maken maar daar ben ik niet zo goed in, iemand tips?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 17:17

Met die witte nagellak is het gewoon echt een kwestie van oefenen, je wordt er vanzelf beter in. In het begin was het bij mij ook een regelrechte ramp, maar nu lukt het al aardig. Ja

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 17:30

Mijn nagels zijn stralend wit/roze en ijzersterk. En ik besteed er nog geen minuut aandacht per dag aan. Gewoon met handen wassen een blok zeep pakken, daar met je nagels over schrapen (dat het zeep onder je nagels komt te zitten), en dan schrobben met een nagelborsteltje. (Daar schrob ik ook mijn handen mee). Voor de glans een transparant nagellakje eroverheen en klaar. Vijlen vind ik teveel werk, gewoon eens in de twee weken knippen en klaar. Lange nagels vind ik sowieso lelijk, vies én onhandig.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 10:42

IK vijl ze regelmatig, beetje nagelverharder er over heen! Dan glanst het ook mooi Haha!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:15

Ik zou ze rond houden, vind ik persoonlijk het mooiste. Ja

Verder zou ik een laagje nagelverharder erop doen, en evt. nog een laagje topcoat(dus gewoon een doorzichtige glanslak), dat is wel wat ik doe(verharder+topcoat).