Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hollybolly schreef:ik moest glimlachen toen ik je tekst las paula, je zegt namelijk: Als je vaker de auto pakt in plaats van de fiets kom je al een heel eind. ik weet wat je bedoelt hoor dus t maakt niks uit. ja ik ben ook de hele dag in touw, zit eigenlijk niet vaak te luieren ofzo. ik ben best wel vaak bezig soms kan ik zelfs niet stoppen, dan ga ik nog snel t gras maaien ofzo. Maar echt sporten vraagt van mij ook vaak nog de nodige moeite om mezelf ertoe aan te zetten. maar ben altijd wel blij dat ik daar nog even de tijd voor genomen heb. ik hoop ook met dit topic 'sportgenoten' te vinden zodat we mekaar een beetje kunnen pushen om toch nog door te gaan of te beginnen met wat sporten of oefeningen
miep1979 schreef:Leuk leuk leuk.
Naast het feit dat ik dagelijks 2 paarden rijd probeer ik zoveel mogelijk per fiets te doen ipv de auto
Maandag, Woensdag en Zaterdag ben ik ongeveer een uur aan het cardioen bij mijn ouders thuis, dit houd in roeien, buikspieren, fietsen en hardlopen.
Dinsdag en Zondag ga ik naar de sportschool, hier doe ik het rugfitcentrum van Dr. Wolf, daarnaast steppen, hardlopen op de band, fietsen en rugspieren trainen.
Donderdagavond volg ik pilates op de sportschool.
Vrijdagavond volg ik buik / rug groep op de sportschool.....
Citaat:Als ik denk van hmm nou wordt ik weer te dik ga ik letten op wat ik eet/ minder snoepen.
en veel naar de paarden helpt ook echt wel!
Citaat:En ja, van shoppen blijf je ook best in vorm.
Paula schreef:Hollybolly schreef:ik moest glimlachen toen ik je tekst las paula, je zegt namelijk: Als je vaker de auto pakt in plaats van de fiets kom je al een heel eind. ik weet wat je bedoelt hoor dus t maakt niks uit. ja ik ben ook de hele dag in touw, zit eigenlijk niet vaak te luieren ofzo. ik ben best wel vaak bezig soms kan ik zelfs niet stoppen, dan ga ik nog snel t gras maaien ofzo. Maar echt sporten vraagt van mij ook vaak nog de nodige moeite om mezelf ertoe aan te zetten. maar ben altijd wel blij dat ik daar nog even de tijd voor genomen heb. ik hoop ook met dit topic 'sportgenoten' te vinden zodat we mekaar een beetje kunnen pushen om toch nog door te gaan of te beginnen met wat sporten of oefeningen
Haha oeps, was er niet helemaal bij! Maar met de auto kom je toch een heel eind? Duizenden kilometers kun je er mee maken.![]()
Nee maar zonder gekheid, misschien kun je aan Start to Run gaan doen?
[HK] Start to run
Hollybolly schreef:miep1979 schreef:Leuk leuk leuk.
Naast het feit dat ik dagelijks 2 paarden rijd probeer ik zoveel mogelijk per fiets te doen ipv de auto
Maandag, Woensdag en Zaterdag ben ik ongeveer een uur aan het cardioen bij mijn ouders thuis, dit houd in roeien, buikspieren, fietsen en hardlopen.
Dinsdag en Zondag ga ik naar de sportschool, hier doe ik het rugfitcentrum van Dr. Wolf, daarnaast steppen, hardlopen op de band, fietsen en rugspieren trainen.
Donderdagavond volg ik pilates op de sportschool.
Vrijdagavond volg ik buik / rug groep op de sportschool.....
heb jij ze wel op een rij, hahaha... echt elke dag volop sporten. Dat je daar tijd voor hebt, of maak je er gewoon tijd voor? ik vind het echt heel knap hoelang doe je dat al?