uitstelpil...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

savasan

uitstelpil...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 21:27

heey mensen,

Ik ga 18 augustus op vakantie, maar laat ik nou net die datum ongesteld worden. Als ik op een normale vakantie zou gaan, ok dan zou ik het gewoon doorzitten. Maar ik ga zeilen. Dan zit ik heel de dag op een boot, waardoor het onmogelijk is om ongesteld te zijn zeg maar. Nu heb ik via de dokter een pil gekregen dat ik het ongesteld-zijnde een week kan uitstellen.

Nou mijn vraag: Als ik deze keer niet ongesteld word deze week (ik ben het verder wel regelmatig, maar ik vraag me het gewoon af vooral het gebeurt) kan het kwaad dat ik die pil slik zonder ongesteld te zijn?

Uppojono

Re: uitstelpil...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:29

Nee, die moet je sowieso slikken, juist als je niet ongesteld bent. Als je hem niet slikt, wordt je dat meestal wel binnen twee dagen..

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 21:33

maar als ik nou niet die week ongesteld wordt, ook niet als ik die pil niet slik, kan het dan kwaad?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:38

@Uppojono, jij bedoelt de normale pil, maar je hebt ook een soort van 'speciale' uitstelpil die je maar een paar dagen slikt.
Lijkt me niet dat dat kwaad kan TS anders zouden die pillen niet bestaan Knipoog

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 21:40

ok, bedankt, ik wou het even zeker weten:)

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:42

Nou volgens mij moet je al een paar dagen van te voren beginnen met het slikken van die pil, want wanneer je op de dag dat je ongesteld zou moeten worden ermee begint ben je al te laat. Dus gewoon al die pillen slikken, en 'de kuur' afmaken.. Voor de zekerheid ook nog even de bijsluiter lezen..

EDIT: @ WillemYntje.. Nee, ik bedoel ook deze pil.. Maar die moet je dus juist slikken, als je niet ongesteld wilt worden.. Als je pas begint met slikken, als je al ongesteld bent, werkt het niet meer.. Maar misschien begrijp ik de vraag verkeerd..

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 21:44

ja dat is zo, 3 dagen van tevoren beginnen en 3 per dag elke dag op dezelfde tijd, ik zal ze dus mee op de boot moeten nemen...

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:49

Ja idd.. Haha!.. Veel plezier op je vakantie..

Brnc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 23:37

Werkt die wel 100 procent? Ik heb hetzelfde probleem namelijk, ga vrijdag weg naar rome, moeten we tientallen kilometers per dag lopen dus is niet erg praktisch.. moet het per se 3 dagen van te voren of kan het ook langer van te voren want ik ben niet bepaald regellmatig Clown

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:02