kaakpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

kaakpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:36

Al heel wat jaartjes komt het zo af en toe terug...
kaakpijn,links.
en dan echt de pijn die je krijgt als je je mond te wijd hebt opengedaan zoals met gapen,of een appel eten ofzo.
normaal gaat dit na een dagje weg,maar nu duurt het al 4 dagen en het wordt niks minder.
ik kan met moeite eten want mijn mond wil niet heel ver open,appels eten lukt niet en het doet gewoon pijn.

ik twijfel of dit komt door bijvoorbeeld de "stand"van mijn kaken ofzo?
het zit in de linkeronderkaak..

meer mensen die dit weleens hebben of herkennen en valt er misschien iets aan te doen?
het is hoog irritant en vermoeiend.. Huilen

Alet74

Re: kaakpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 14:13

Ik heb dit heel lang -zonder pijn- gehad, er pastte toen geen BigMac in. Ben er nooit mee naar de tandarts geweest omdat ik er niet echt last van had. En op een dag was het over.
Strange, ik ga dit dus maar even volgen; misschien weet iemand wat het is?!

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:19

Denk dat het met je kaakspier te maken heeft. Dat je je spier wat verekt oid.. Weet eigenlijk anders ook niet wat het kan zijn..
Zal vast heel vervelend zijn..

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:22

Inderdaad wat esperance zegt..Misschien anders even je huisarts bellen? Lachen

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:38

wat een toeval! Clown daar loop ik dus sinds anderhalve week ook mee! Haha! heb mijn huisarts gebeld en die dacht dat het een geiriteerd kaakgewricht was. ze adviseerde om ibuprofen te slikken 3x daags 1 omdat dat vaak wel hielp. het is idd minder erg geworden( deed niet alleen zeer met openen maar ook met bijten) maar voel het wel nog licht. ben wel na 4 dagen ibu gestopt en wacht t nu gewoon maar even af. sterkte! Ach gut