Ik heb het ook nog gehad, buitenkant onderbeen en voet. het gaf zo'n beetje een tintelend gevoel. Ik reed een paar jaar terug met van die stijgbeugels met elastiek. Nu had ik die voor de wandeling er snel aangehangen na het schoonmaken van mn zadel. Kom ik er na een tiental minuten achter dat ze verkeerd hangen. Nu ongeveer een goeie 20 minuten gegalopeerd. Maar ik zat echt in zo'n slechte houding, vooral mn benen dan (vrolijke 4jarige hengst op wandeling, dus was wel nodig erop te blijven), blijkbaar was mn been te ver naar buiten gedraaid, hielen teveel naar beneden geduwd. Na een kwartier zo danige pijn dat ik ben moeten afstappen, beugels normaal gehangen. S avonds had ik een behoorlijke bult op mn enkel aan de buitenkant, en behoorlijk pijn. Nog naar de dokter geweest maar die kon er weinig aan doen, wist niet echt wat het was. De dag erna was de huid zeg maar behoorlijk gevoelloos, beetje zoals bij jou denk ik. Blijkbaar moet er een peesje beschadigd geraakt zijn, vandaar de bult, en die drukte vermoedelijk op een zenuw.
Uiteindelijk na een aantal maand, verminderde het wel en nu is het zo goed als weg.
Een paar jaar ervoor is er ook eens een paard op mn voet gaan staan. gevoel in 2 tenen weg, na een jaar ofzo kwam ook dat weer terug.
Dus kans is er wel dat het terugkomt hoor, alleen veel geduld hebben. Zenuwen kunnen genezen als ze beschadigd zijn, maar het duurt alleen behoorlijk lang. (maanden-jaar/jaren)