Mijn vried die belde de huisarts, die me gelijk door stuurde naar het ziekenhuis in Hardenberg. Daar ben ik van top tot teen onderzocht. (was wel interessant mijn eigen lichaam aan de binnenkant bekijken

Ik heb toen een hele poos op de observatie gelegen, zwaar onder de medicatie, 2x een spuit met morfine en in in mijn infuus werd ook continu pijnstillers gedaan.
De volgende ochtend was mijn pijn zo goed als weg.( waarschijnlijk zat het steentje niet meer voor de uitgang) Ik moest om half 10 geholpen worden, om 11 uur lag ik nog te wachten. Mijn vriendej die zat lief naast me mijn handje vast te houden. Werd ik om kwart over 11 op gehaald, mijn vriend een dikke kus gegeven, bijna gehuild( groot klein kind!) en afgevoerd naar de OK.
Het is nu vrijdag en ben net weer thuis. Ik heb nog wel een beetje pijn en heb dus nu 4 gaten in mijn buik!!( een galblaas minder en een galblaas steentje in een potje meer

Ik wilde mijn wild west verhaal even kwijt! Dat buikpijn niet altijd alleen maar buikpijn is!