iemand ervaring met kramp en dan opzwellen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

iemand ervaring met kramp en dan opzwellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:26

eergister werd ik wakker met zo'n VRESELIJKE kuitkramp..
Maarja dat heeft iedereen weleens, ik iig wel vaker. Dit keer was het wel heeel erg maar ik had ook op aardige hakken gelopen dus ik dacht daar zal het wel van zijn.
Toch had ik gister en eergister de hele dag nogal last met lopen, ik voelde het nakrampen, net alsof mijn kuitspier te kort is. Nu ben ik aan het werk (kantoor) en het doet echt erg pijn als ik loop, echt net alsof mijn spier veels te kort is, het trekt heel erg. Ik had laarzen aan en trek die ene net uit.. hele olifants poot Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Mijn mams gebeld (verpleegkundige) maar die zei dat het door kramp niet hoort te zwellen en belt zo de huisarts voor advies.. Kan niet zomaar weg van mijn werk (en misschien is het vanavond wel ineens weg) dus heb tegen mezelf gezegd als het maandag nog zo is ga ik wel Clown
iemand toevallig hetzelfde gehad en wat bleek het te zijn/waardoor gekomen?

Rebel_Jits

Re: iemand ervaring met kramp en dan opzwellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:52

Is er niet iets gescheurd in je spier? Daarvan kan het gigantische gaan opzwellen. Het doet ook pijn als je die spier dan beweegt.
Ik zou je been hoog leggen, tot je meer weet via je moeder.

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:57

En hoe gaat het nu?

Ik heb het ook eens gehad, tussen mijn schouder en mijn nek, heel erge kramp en opzwellen...
Na een tijdje trok de kramp weg en werd het met een paar dagen ook minder dik, nu zit er een bobbel, al een paar jaar ondertussen, het voelt als vocht wat ergens onder zit, maar misschien heeft er toen wel ergens een scheurtje gezeten ofzo.. ik weet het niet, heb er ook nooit na laten kijken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 22:54

ja het kan dus idd een zweepslag zijn.. Clown maargoed ik loop er gewoon mee door en we zien wel of het bete word Lachen het is al niet meer dik en kan lopen dus Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:34

Ik heb/had regelmatig krampen, ik ben dus ook verplicht magnesium te slikken of ik word gek, ik heb ook weleens een gezwollen been gehad en veel heel veel pijn, het trekt uiteindelijk vanzelf weer weg, maar neemt niet weg dat het erg vervelend is.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:36

Heeft je been ook een andere kleur?