Nagel ingescheurd en afgebroken..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Nagel ingescheurd en afgebroken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 08:49

Bij 1 van m'n teennagels is er een 'hoekje' uit. Er is aan de linkerkant ongeveer een kwart van mn nagel af (wat normaal dus 'vast' zit). Als m'n nagel nu weer aangroeit, groeit dat dan weer vast, of blijft dat zeg maar los zitten dat stuk, net als de witte randjes van je nagels normaal zeg maar..?

Calice

Re: Nagel ingescheurd en afgebroken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:38

dat blijft loszitten, kan je niks aan doen, er is ook een mogelijkheid dat de rest van je nagel ook los gaat laten en je nagel er op een gegeven moment in zijn geheel afvalt.
ik heb dat op vakantie gehad, kleine teennagel lag er ineens bijna af, zat nog emt een stukje vast en heb toen zo lang lopen pielen tot ik hem er helemaal af had Nagelbijten / Gniffelen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 16:59

Het ziet er heel stom uit, is echt een hoekje van een kwart uit zeg maar Clown Maar omdat het niet meer vast ging zitten scheurde het van de zijkant af ook in, ben dus bang dat als dat hoekje losblijft dat het elke keer gaat inscheuren Scheve mond

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 17:00

je moet er even een pleister op doen Ja , ik weet dat het er niet uit ziet maar anders blijf je telkens hangen, mijn nagel lag er dus echt bijna af, maar doordat ik telkens bleef haken liep ik telkens met een bloedende teen, en dat gaat heel erg pijn doen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 17:01

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-23 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 17:43

Het was ingescheurd en stond omhoog. Dat losse stukje heb ik afgeknipt en de randjes bijgevijld zodat ik niet steeds aan mn sok blijf hangen Nagelbijten / Gniffelen Alleen nu mis ik dus een hoekje Clown Pijn doet het niet Merkte het ook pas toen ik zag dat het er raar uitzag Clown

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 17:46

Bende nagellak eroverheen, en het groeit vanzelf wel weer aan. Haha! Zoveel mogelijk bijvijlen.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 17:49

haakjes bijvijlen en verder vooral niet teveel aanzitten, behalve als het gaat ingroeien.
Heb een keer precies hetzelfde gehad en dat is gewoon weer vast gegroeid!