extensions er in laten naaien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MandyL

extensions er in laten naaien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 22:00

Ik wil dit dus graag laten doen, van gewone extensions weet ik dat je haar afbreekt maar hoe zit dat eigenlijk als je ze er in laat "naaien" ??

L_ola

Re: extensions er in laten naaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 22:01

Naaien? Bedoel je de plukken haar door je hoofdhuid heen?
Ik snap het niet helemaal. Lachen

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 22:03

hahah nee nee Tong uitsteken dat zijn van die "matjes" en dat naaien ze aan je eigen haar vast

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 22:03

Waarom wil je dat laten doen? Op de foto's in het profiel heb je een prachtige bos haar!

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 22:10

nou... zo'n prachtige bos is het niet hoor Tong uitsteken ik heb permanent gehad en nu is de laatste 10 cm nog permanent en ERG dood Tong uitsteken dat ga ik er binnekort laten uit knippen maar dat zit ik toch met berhoorlijk kort haar dus wil ik zo lang mn haar die lengte heeft extensions. Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 22:17

Je hebt tegenwoordig ook clip in extensions, kan je zelf in en uit doen wanneer je wilt.

www.clipinextensions.nl staat wel meer info

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 22:18

dankejwel ! daar ga ik eens even kijken

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 04:11

naaien zou ik niet doen. het vlechtje krijgt dan als het ware weinig lucht, je kunt altyd eens informeren naar matjes van balmain daar werk ik zelf ook mee die zijn erg fijn! en anders clip in inderdaad je moet ze er alleen wel elke dag in doen opniuew. voordeel is dan wel dat je het ook eens kort kan dragen als je een leuk modelletje erin hebt geknipt, matjes van balmain zijn trouwens 100% echt haar en je kunt ze wel 5 keer weer gebruiken..
Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 08:58

dat je haar afbreekt van gewone extensions is niet waar. Als de extensions niet goed gezet zijn is dat inderdaad wel het geval maar dat licht niet aande extensions maar aan de gene die ze zet.
Ik zet ze zelf ook en heb ze er zelf ook altijd in. Als er iemand slecht breekbaar haar (had) ben ik het wel. Door de extensions is mijn haar zelfs beter geworden omdat het minder kapot schuurt doordat mijn eigen haar tussen het extensions haar valt.
Balmain zou ik persoonlijk niet aan beginnen balmain staat bekend om goed haar maar ook bekend om snel uitvallen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:46

Weave Ja

[MW] Hairextensions/Weave laten zetten

Ik heb het zelf ook gehad, viel me niet tegen, alleen brak het haar erg af waardoor het erg snel lelijk werd en ik het eruit heb gehaald. Heb nu clip in extensions besteld, dus ben benieuwd of dat wat is.

Als je dun haar hebt, dan worden extensions vaak afgeraden (wordt nl. een plukje haar gehangen aan een plukje van je eigen haar en als je dun/poreus haar hebt, dan kan je eigen haar niet dat gewicht dragen en breekt het af, zo is het mij verteld).

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:08

dat is gelukkig niet waar anders kon ik ze zelf ook niet hebben. Zie het stukje hierboven. Bij dun haar richting kalend kan het inderdaad niet. Maar als je dun/breekbaar haar hebt word er een iets groter plukje gepakt waar de extensions aan gezet word. Je kunt er dan alleen iets minder kwijt maar dat maakt niks uit want als je dun haar van je zelf hebt is het heel onnatuurlijk daar een dikke bos extensions in te zetten.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 22:55

Quellian schreef:
Weave Ja

[MW] Hairextensions/Weave laten zetten

Ik heb het zelf ook gehad, viel me niet tegen, alleen brak het haar erg af waardoor het erg snel lelijk werd en ik het eruit heb gehaald. Heb nu clip in extensions besteld, dus ben benieuwd of dat wat is.

Als je dun haar hebt, dan worden extensions vaak afgeraden (wordt nl. een plukje haar gehangen aan een plukje van je eigen haar en als je dun/poreus haar hebt, dan kan je eigen haar niet dat gewicht dragen en breekt het af, zo is het mij verteld).

Oh laat je even weten of het je bevalt ?? ik zit er namelijk ook aan te denken