Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BitchyWitchy schreef:Kan gewoon tegelijk volgens mij, plukken rood in folie en plukken blond ook in folie....
Anders vandaag de ene en morgen de andere
absque_dubio schreef:Die 2 plukken achter/onder je oren zegmaar, zwart of heel donkerbruin?Weet niet of je lang haar hebt dat zegmaar naar voren valt, dan vind ik dat zó mooi.
![]()
Ik heb nu highlights die héél erg opvallen, maar alleen in de bovenste helft van mn haar. De onderkant is donkerder. Geeft ook een gaaf effect, zie je vooral goed als ik mn haar in een staart heb.
Sonja schreef:Extensions zijn van die plukjes haar of nephaar die tussen je eigen haar gezet worden. In mijn geval wordt het gewoon echt haar, maar chemisch gekleurd zodat de kleur er niet zo snel uitgaat met wassen.
De plukjes blauw worden dus met een beetje was-achtig spul aan mijn eigen haar vastgemaakt zodat er ineens een blauw plukje tussenzit.
Eens zien of het goed houdt, en of de kleur mooi blijft.
Mientjeuh schreef:Net als kleurspoelingen voor je hele haar bestaan er ook van die pakketjes voor highlights. Er zitten speciale kammetjes/penseeltjes enzo bij en ze staan in de supermarkt gewoon naast de andere kleurenshampoos. Alleen eerst wel even nakijken of het permanent of tijdelijk is.
Als je twee kleuren door elkaar gaat doen, moet je goed oppassen. Ik zou eerst één kleur in je haar doen en dan pas de andere, dat je niet met twee soorten verf door elkaar in je haar zit.
Ik heb nu ook donkerblond (van mezelf) met lichtblond en rood/ros erdoor, staat wel leuk
Sonja schreef:Wild Red is echt gaaf fel rood