benen kapot lopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leniejj

benen kapot lopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 20:47

ik baal echt enorm.. ik loop altijd m'n bovenbenen door in de zomer als ik rokje of jurk aan heb..
zijn er meer mensen die dit hebben.. weet je er iets tegen te doen..

Laar

Re: benen kapot lopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 21:46

Dat heb ik ook inderdaad. Komt omdat ik best wel stevig ben en dus ook stevigere bovenbenen heb.
Het brand altijd vreselijk.
Het is goed om het naderhand met vaseline of een vette bodylotion in te smeren.
Maar ik zou niet weten wat je preventief kunt doen.
Misschien een langer broekje eronderaan doen?
is misschien wel warm zo in de zomer, maar dan kun je toch onbezorgd een jurk/rok dragen?

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 21:47

tegenwoordig is zo'n legging natuurlijk ook 'in' en die zijn van katoen, misschien is dat een idee?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:04

dat heb ik ook inderdaad omdat je benen langs elkaar heen gaan.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:41

dit heb ik ook. Ik draag daarom altijd een korte legging onder mijn rokje. Dit houd de wrijving tegen. Alleen niet fijn met enorme hitte

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 02:59

Ik heb dat ook, echt naar. Wat helpt is zo'n broekje, maar niet echt charmant en ook niet echt lekker in de zomer ivm de hitte. Ik heb wel de tip gehoord dat je er talkpoeder op moet smeren voordat je gaat lopen zeg maar, dat zou moeten helpen. Wat ik zelf wel eens heb gedaan, is me goed insmeren met een bodybutter. Daarna heb ik ruim 12u op een bruiloft rondgelopen en nergens last van gehad.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:38

ik heb hier ook last van. Doe idd ook altijd iets van een legging of panty onder mijn rokjes aan Lachen
Vind die slim 'n lift dingen daarvoor wel heel fijn Haha!
Maar ben nu gewoon weer lekker aan het sonja bakkeren dus misschien is het daarna weer over Knipoog

kim91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:42

Ik heb hier ook last van! Ook met paardrijden! Mijn billen gaan ook altijd kapot onder het rijden! Ik heb nu altijd een broekje aan! Heel lekker! Haha! En ik was men benen altijd met betadineshampoo! Dat werkt echt! Haha!

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 20:37

Ja, ik heb hier ook last van.. Echt vervelend.. ik doe meestal ook een legging onder een rokje..

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 20:41

Zelf heb ik nog nooit kapotte benen gehad, maar ik vind het gevoel van benen die aan mekaar plakken echt verschrikkelijk gevoel.
Ik doe meestal een hele dunne legging aan, in een wat grotere maat zodat ik ze onder een wat langer rokje op kan trekken. Zo zie je dus niet dat er nog een legging onder zit!
Het dragen van een boxershort wil ook nog wel helpen, omdat een legging bij mij niet helemaal aangesloten zit aan mn bovenbenen. Het kruis van die legging zit altijd wat lager zeg maar.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 20:44

Hier nog 1. Gisterochtend had ik een vrij vette creme erop gesmeerd en ondanks de hitte en het feit dat ik er een hele dag mee rondgelopen heb is het alleen wat geïrriteerd. Maar ik moet dat niet langer dan 1 dag doen (of er niks op smeren), want het worden echt blaartjes tot gewoon wonden.

Ik heb altijd een boxershort onder rokjes aan, werkt prima Lachen Huidkleurige, strakke boxershort en niemand die het ziet Lachen En mijn benen plakken niet vast Clown