Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ahtnamas schreef:Volgens mij is het tatoeeren op littekens heel erg moeilijk en heb je een grote kans dat de tatoeage niet mooi wordt. Het lijkt me slim dat je hier goed onderzoek naar doet.
Is het trouwens ook niet mogelijk om een groot litteken kleiner te maken door deze weg te laten snijden? (hierdoor zal er een kleiner litteken voor in de plaats kunnen komen?)
Stybba schreef:De zalf die je bedoelt is lidocaïne zalf. Ik gebruik het zelf voor injecties etc. (moet vaak bloed laten afnemen en heb een naalden fobie). Ik heb de zalf van het merk Emla.
Ik heb verder geen ervaring met tattoos maar je kan altijd vragen bij een tattoo shop wat zij ervan denken. Die zullen vast een heleboel ervaring hebben met mensen die hun litteken willen laten wegwerken (denk niet dat jij de eerste bent). Dan kunnen zij je advies geven of het een slim idee is of niet. Succes
Mirr84 schreef:Je moet wel bedenken, een tattoo heeft wel enig relief, maar zal nooit je litteken volledig laten verdwijnen, vooral niet als het een wat groter litteken is. Het kan het wel mooi verbergen, maar dan moet het erg mooi verweven zitten in je ontwerp, anders vervormt je ontwerp.
tinkersjakie schreef:Zit nu miami ink te kijken![]()
En heb nog even weer gegoogled en kom dit net tegen, heb zelf nog niet gelezen maar misschien staat er wat bij waar je wat aan hebt
http://www.newcreation.be/dermo_litteken.html