Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke_K schreef:Oplossing: weg laten flitsen middels IPL. Heb ik ook gedaan met het haar onder mijn oksels, het kost best wat geld (zo'n 60 euro iedere 8 weken) maar het resultaat is geweldig! Ik heb nu nog maar 2 haartjes onder mijn arm zitten. Voorheen moest ik 2x per dag scheren, anders zag het er niet uit (zwarte stoppels).
Moet je eens googlen op Medcos IPL.
Horsie72 schreef:Ik had ook altijd van die lekkere "beenwarmers" en scheren hielp ook maar een halve dag.
heb nu 3 jaar geleden het laten verwijderen middels lichttherapie (benen/oksels/bikinilijn en bovenlip)
was toch bezig dan maar alles tegelijk.....![]()
en ik moet zeggen GEWELDIG!!! nog steeds geen haar die terug is....
kan nu 's zomers zo een rokje of korte broek aandoen, zonder na te denken over scheren oid
rosanne1988 schreef:Marieke_K schreef:Oplossing: weg laten flitsen middels IPL. Heb ik ook gedaan met het haar onder mijn oksels, het kost best wat geld (zo'n 60 euro iedere 8 weken) maar het resultaat is geweldig! Ik heb nu nog maar 2 haartjes onder mijn arm zitten. Voorheen moest ik 2x per dag scheren, anders zag het er niet uit (zwarte stoppels).
Moet je eens googlen op Medcos IPL.
en na 8 weken komt je haar ook niet meer terug?
lonneke schreef:hier nog een. swinters scheer ik mijn benen bijna nooit en dan heb ik echt pikzwarte haren op mijn benen. ook mijn bikinilijn en mijn armen zijn erg behaard. echt lelijk vind ik het. zelfs onder mijn navel zitten wat zwarte haartjes. bah
lonneke schreef:hier nog een. swinters scheer ik mijn benen bijna nooit en dan heb ik echt pikzwarte haren op mijn benen. ook mijn bikinilijn en mijn armen zijn erg behaard. echt lelijk vind ik het. zelfs onder mijn navel zitten wat zwarte haartjes. bah