teen gespalkt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

teen gespalkt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 10:14

gisteren wilde ik mijn net aangekochte fiets neerzetten en toen viel ie om, precies mwet het stuur op mijn teen. het werd gelijk baluw en dik dus ik ben direct terug naar mijn afdeling gegaan in t ggz waar ik zit en toen is de afdelingsarts even langs geweest. die vertrouwde het niet en heeft me naar t ziekenhuis gestuurd. daar bleek t niet gebroken maar zwaar gekneusd. er zit nu een spalkje omheen en die moet ik ongeveer 5 dagen erom houden. het doet behoorlijk pijn en ik heb ook niet lekker geslapen. maar goed, het gaat wel weer over. Huilen

Guetta

Re: teen gespalkt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 10:28

Auwie!
sterkte ermee!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:00

sterkte, weet hoe het voelt heb vorige week mijn teen gebroken. En het wordt echt minder na een weekje hoor... gelukkig helen je tenen snel Knipoog

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 18:28

Jolanda_ schreef:
sterkte, weet hoe het voelt heb vorige week mijn teen gebroken. En het wordt echt minder na een weekje hoor... gelukkig helen je tenen snel Knipoog

is jouw teen dan ook gespalkt? beterschap. ik hoop dat de pijn snel wat minder zal zijn want dit doet echt pijn. maar ik heb nu ibuprofen en dat helpt wel een beetje.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:30

Oh ik ken het, mijn pony schrok laatst en maakte een sprong die op mijn kleine teentje eindigde. Geen breuk maar wel zwaargekneusd. Ik heb ook een week met een spalkje rondgelopen. Heb er daarna nog wel een poos last van gehad als ik hem stootte, maar de constante pijn was weg.