Verbrande rug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tooske

Verbrande rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 03:19

Wie heeft er voor mij de gouden tip?
Ik zit niet voor niks midden in de nacht op bokt haha.

Ben vorige week best wel erg verbrand op mijn rug nu hangen dus de vellen op mijn rug maar ik heb nu zoveel jeuk dat ik gewoon echt niet kan slapen word al zo gek dat ik al bijna uit het raam ga springen.
Heb er al van alles opgesmeerd en niks helpt word echt gek!
Dus wie o wie heeft de gouden tip voor de jeuk!!!

__Nathalie__

Re: Verbrande rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 09:32

als je huid niet meer verbrand is moet je het even zachtjes scrubben.De bovenste huidlaag laat nu los als je het zachtjes scrubt haal je die er vanaf.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:36

talkpoeder en dan vooral die met methol werkt effectief tegen de jeuk.

Verder betekend jeuk dat je huid aan het genezen is. Een vochtinbrengende lotion wil ook nog wel eens werken. Probeer er een te nemen die geurvrij is, sommige lotions kunnen nl ook irritatie opwekkend werken, of juist uitdrogen!!! Neem daarom iets van vaseline of nivea!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 23:51

Nou talkpoeder en menthol poeder hielpen allebei niet.
Van de menthol ging het alleen maar harder jeuken heel raar want meesta helpt dat goed.
Scrubben heb ik gedaan en dat hielp aardig alleen krijg je bij lang en na de vellen er nog niet mee af.
Nu heb ik vette creme idd van balneum ook voor de jeuk dat helpt aardig en hydrocortiderm dat helpt ook wel maar das wel heftig spul.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:09

Ik heb dit ook gehad toen ik op vakantie was een aantal jaren geleden. Heb er wel een week last van gehad. Jeuk en pijn tegelijk, erg vervelende combi. Liters aftersun smeren, karnemelk erop, of komkommer. Als de pijn er wat af is idd zachtjes scrubben zodat de velletjes eraf gaan... Vooral met slapen erg lastig, op je buik proberen te slapen.