Ik heb al een tijdje een plekje onder mijn voet. Het is rond, klein en het lijkt net alsof mijn bovenste huidlaag eraf is en er iets naar buiten wordt 'geduwd'. Er zitten ook allemaal zwarte/bruine stipjes in.
Ik heb dit nu al een paar weken. Ik zou begod niet weten hoe lang precies, maar ik heb er nooit echt last van gehad. Het werd niet groter, niet erger ofso dus ik dacht, nou het gaat vanzelf wel over.
Maar sinds deze middag heb ik er behoorlijk last van. Het doet pijn, als ik zit valt het nog wel mee, maar als ik ga lopen durf ik gewoon heel dat deel van mijn voet niet te belasten omdat het pijn doet.
Omdat het me toch wel een beetje bezorgde, ben ik wat info gaan zoeken. Zo dacht ik eerst aan een wrat. Maar daar lijkt het niet echt op. Ook las ik ergens dat een wrat zorgde voor pijn rond het plekje. Dit doet gewoon echt pijn als ik erop stond. Dus toen dacht ik aan een likdoorn. Maar daar lijkt het al helemaal niet op. Daar las ik dan weer dat de likdoorn zelf pijn doet, en dat klopt hier dus wel.
Nu twijfel ik toch wel wat het is. Ik vroeg het aan mijn moeder en zij zei dat het leek alsof ik ergens in had gestaan en dat het er niet uit was gekomen of zo.
Ik weet dat ik het beste naar de HA kan gaan, maar ik heb ondertussen een serieus trauma aan HA en ziekenhuizen, dus ik doe het liever niet. Als het pijn blijft doen, dan ga ik uiteraard. Maar misschien zijn er ondertussen wel bokkers die dit herkennen?
Mijn moeder zei dat ik er zometeen even een trekpleister op moest doen, misschien dat het dan weg ging.
Ik durf dit bijna niet te plaatsen want zometeen gaan jullie zeggen dat ik het weg moet snijden ofso