Naar aanleiding van dit topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=964570&hilit=voet
ik heb dus zo af en toe ook van die pijnen onder mijn voeten, op de plaatsen die aangegeven zijn, heb ik het dan niet maar meer ter hoogte van mijn hak.
Ook lijkt het of mijn huid dan heel erg strak staat en begint het naar mijn grote teen te trekken.
Met lopen ontlast ik dan mijn hak, maar dat geeft dan weer op andere plekken (knie/been) spierpijn omdat je anders loopt.
Of ik nou op sportschoenen loop, of op wandel/berg schoenen dat maakt niet uit. wandel/berg schoenen dat verlicht iets, maar heb het ook vaak zat gehad als ik op die schoenen gelopen heb.
het is een beetje moeilijk te omschrijven, maar het lijkt net of de huid dan heel strak staat en de pijn voelt alsof je constant met je hele gewicht op een blauwe plek staat ofzo...ik weet niet hoe ik het omschrijven moet.
Vooral bij het "afrollen" met lopen doet het onwijs pijn, dus ga ik maar op de voorkant van me voet lopen.
Een collega van mij heeft precies het zelfde, en het is ook niet constant, dan is het 1x in de 2 weken, dan 1x in de maand, dan soms 2 maanden niet... en het duurt meestal een dag of 3.
Hij is dus wel naar de HA geweest, maar die stuurde hem gewoon weer weg met de boodschap leer er maar mee omgaan...
Weet iemand misschien iets dat helpt?
Ik voel het meestal 's avonds wel opkomen, en naarmate de avond vordert wordt het erger, en als ik dan 's ochtends uit bed kom dan kan ik er gewoon niet meer op staan.
Pijnstiller helpt ook niet echt naar mijn idee..... Ik probeer de pijn te negeren en gewoon doorlopen, het gaat vanzelf wel over denk ik dan, maar het doet als ik het belast gewoon zo'n pijn, dat er niets te negeren valt...
Misschien dat iemand iets weet wat ik kan doen zodat het verlicht, of als ik het op voel komen.....
ik weet het het is moeilijk te begrijpen waarschijnlijk en vervelend om te omschrijven, maar zodra er belasting op komt doet het pijn (staan/lopen enz) als ik zeg maar zou zitten met mijn voeten in de lucht, dus zonder ondersteuning dan voel ik niks, echt alleen als het belast wordt..
alvast bedankt