Via Buzzer (meer info zie http://www.buzzer.nl/buzzer_concept.php) heb ik de tandenborstel thuisgestuurd gekregen en mag ik hem twee maanden vrijblijvend proberen. Ook is het de bedoeling dat ik andere mensen vraag wat zij ervan vinden, daarom klop ik nu bij jullie aan

Zelf gebruik ik de tandenborstel nu 2 dagen. Het is enorm wennen, het poetst echt anders en kietelt in het begin behoorlijk. Mijn tanden voelen na het poetsen met de healthywhite gladder dan na poetsen met een gewone elektrische tandenborstel. De Philips Sonicare Healthywhite beloofd dat je tanden in twee weken poetsen twee tinten lichter worden, je zou dus duidelijk verschil moeten kunnen zien. Ik ben benieuwt of mijn tanden ook echt witter gaan worden. Ik rook niet, drink geen koffie, thee of alcohol (en dus geen rode wijn) en heb extreem laat gewisseld. Mijn tanden zijn dus nog relatief schoon. Mochten zelfs mijn tanden witter worden dan heeft het product me wel overtuigd, maar eerst zien dan geloven.
Ik heb bij mijn tandenborstel een witmeter gekregen, waarop je de tint van je tanden kan zoeken uit een kaartje met kleuren. Zo kan je na twee weken dus echt zien of er verschil is. Het is geen gokwerk

Voor de duidelijkheid hieronder nog even het verschil tussen sonisch en gewoon elektrisch poetsen
Citaat:Sonisch: De tandenborstel maakt hele snelle heen-en-weer bewegingen, wel 31.000(!) keer per minuut. Door deze snelle bewegingen worden je tanden een stuk sneller schoon.
Gewoon elektrisch: Een gewone elektrische tandenborstel maakt geen heen-en-weer bewegingen, maar juist ronddraaiende bewegingen. Ook zijn die bewegingen bijna twee keer zo langzaam, zo’n 7600 keer per minuut
Mijn vragen aan de bokkers:
-De Philips Sonicare Healthywhite beloofd dat je tanden in twee weken poetsen twee tinten lichter worden. Willen jullie eigenlijk wel wittere tanden, of is dat maar onzin?
-Geloven jullie dat je je tanden echt twee tinten witter kan poetsen of wil je eerst de ervaring van anderen weten, en geloof je het pas als het bij hen werkt?
-Zouden jullie bereid zijn de tandenborstel te kopen als hij je tanden echt twee tinten witter maakt? (er zijn grote prijsverschillen, het goedkoopste model is te vinden voor ongeveer 55 euro en je krijgt nu via http://www.sonischpoetsen.nl 20 euro korting)
-Wisten jullie dat er verschil was tussen gewoon elektrisch poetsen en sonisch poetsen?
-Zijn er nog meer mensen die de Healthywhite gebruiken en wat zijn jullie ervaringen?