Terugkerende buikpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DromenLies

Terugkerende buikpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 07:30

Lieve bokkers,

Ik ga vrijdag op vakantie maar heb sinds woensdag met vlagen last van terugkerende buikpijn. De buikpijn heb ik soms 's avonds maar ik had het ook weer vanochtend dus het is niet zo dat het altijd op hetzelfde moment is. Het zouden ook krampen kunnen zijn maar weet de benaming er niet voor. Ik heb dus eigenlijk geen tijd om naar de dokter te gaan vanwege mijn vakantie dus vraag ik het hier maar.
Wat zouden oorzaken kunnen zijn van deze buikpijn?

p.s. ik heb een mirena mocht het er iets toe doen, maar die zou in principe toch gewoon goed moeten blijven zitten?

marleen_usar

Re: Terugkerende buikpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:56

Ik ken iemand die er ook 1 had en daar zat een ontsteking bij, hij was ook zeeer moeilijk te vinden.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:59

je gata vrijdag toch pas met vakantie?

dan heb je dacht ik nog 3 dagen om even naar de dokter te gaan Knipoog

eet je goed, beweeg je voldoende drink je genoeg?
hoe ziet je ontlasting eruit, waar zitten de krampen, boven of onder je navel?

volgens mij kun je beter even naar je dokter toe Ach gut

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 17:39

Ik heb hier ook een tijd last van gehad. Zomaar, vooral 's avonds, ontzettende kramp. Zo erg dat ik soms niet eens op kon staan en opgerold op bed moest gaan liggen. Ik dronk genoeg, at veel vezels en bewoog ook genoeg. Heb het toen eerst een tijd aangekeken, maar uiteindelijk toch maar naar de huisarts gegaan. Die kon het ook niet verklaren, en heeft me pilletjes meegegeven om de darmen te ontspannen. Hij zegt dat je dan problemen hebt met je darmen, ook al merk je er zelf helemaal niks van met naar de toilet gaan etc. Sindsdien heb ik er geen last meer van. Lachen

Maar helaas dus geen oplossing zonder de dokter.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 11:44

Ik heb het ook af en toe. Soms een paar dagen achter elkaar, soms heel lang niet. Ineens hele erge kramp, zo erg dat ik alleen nog maar opgerold op bed kan liggen.
Na een tijdje trekt het dan weer weg.

Heb vanalles geprobeerd met eten. Kwam uiteindelijk tot de conclusie dat het met te vet eten te maken heeft. Maar de allergrootste factor bij mij is spanning/stress.
Zodra iets me heel erg bezighoud (leuke en minder leuke dingen) krijg ik er weer last van.
Misschien is dat het bij jou ook wel, toch een beetje spanning (ongemerkt) voor de vakantie.