Gelakte nagels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Elise

Gelakte nagels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 23:08

Haay!

Sinds 2 weken loop ik rond met hardroze nagellak.
De een vind het lelijk de ander geweldig.
Ik vind het bij mezelf passen en ik vind het gewoon grappig.

Alleen ik krijg ze op geen enkele manier mooi gelakt!
Tips?

En welke kleur heb jij op je nagels?

Elianna_

Re: Gelakte nagels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:11

Reining sowieso eerst je nagels goed voordat je gaat lakken. Begin van onder en zo naar boven lakken zeg maar, dan krijg je het mooiste effect.

En tsja, iedereen zijn eigen smaak, toch ? Ik heb trouwens een witte parelmour (?) kleurtje of glitters. Nooit iets echt opvallends. Wel heb ik op mijn teennagels knalblauw! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:14

Op mijn vingernagels zit zelden nagellak, vind ik ook niet mooi met zulke korte nagels als ik heb.

Maar mijn teennagels voorzie ik regelmatig van een kleurtje Ja In de zomer, als ik slippers draag, probeer ik de kleur op mijn outfits af te stemmen. Ik draag veel rood, groen en blauw, dus ik heb veel nagellak in die tinten. Verder heb ik veel felle kleurtjes om af te wisselen. Ik vijl altijd eerst mijn nagels, maak ze dan schoon met nagellakremover en doe er dan twee dunne laagjes lak op.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:15

Als jij de kleur mooi vindt dan is er toch niks aan de hand? Haha!
Ik ben een enorme kluns met nagels lakken. Dan heb ik het er mooi op gedaan en dan is het 'droog' maar nog wel zacht en dan krijg ik het altijd voor elkaar om mn nagels te stoten. Ik heb altijd een beschadiging. Ik lak mn nagels pastelroze en met speciale plakrandjes voor de nagels maak ik een witte rand. Het lijken dan van die mooie kunstnagels maar dan zijn het mn eigen Haha! Nadeel is wel dat ik het elke twee week opnieuw moet doen omdat mn nagels zo snel groeien Boos!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:16

Haha knalblauwe teennagels Clown.

Maar zoals Elianna_ ook al zegt van boven naar onder lakken is het mooist. goede basecaot en topcoat ook gebruiken hé Knipoog.

En wat ik op mijn nagels heb, op mijn teennagels soort donkerroze met kleine glittertjes. En op mijn vingernagels lichtroze glanzend met ook kleine glittertjes meer parelmoer Lachen.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:18

Mijn instructrice heeft een heel pakket voor de nagels. Ze zet ook bij zichzelf gel nagels. En regelmatig krijg ik tips en of commentaar ('drink meer melk marieke' Clown ) hoe ik mijn nagels het beste kan doen.
Mijn zijn altijd wel gelakt. Zowieso een glanslaagje, heb er nu ook een wit randje op zitten. Lachen Vind het netjes als het er tenminste normaal op zit, en niet dat de helft eraf ligt (wat ik ook vaal heb gehad Clown )

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:21

Ik heb van mezelf altijd al lange nagels. Ik vergeet ze altijd te knippen. Bloos Vooral mijn duimnagels zijn lang!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 00:32

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 07:22

op mijn vingernagels heb ik geen nagellak, wel op mijn teennagels en die is oudroze Lachen

Devilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:09

Mijn vingernagels zijn meestal voorzien van gekke kleurtjes en figuurtjes. Op internet zoek ik naar voorbeelden van professionals en dan zelf maar aanklooien haha! Met kerst had ik bijvoorbeeld kerstboompjes. M'n vingernagels heb ik nu simpel, met gewoon een wit randje, m'n teennagels zijn momenteel rood/roze met madeliefjes.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:17

Ik doe niet aan nagellak. Vroeger liep ik altijd met knalkleurtjes rond, maar tegenwoordig doe ik niet eens meer een laklaag erover heen. Voelt niet lekker meer vind ik. Nagelbijten / Gniffelen

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:22

Ik kan het gewoon ook niet goed. Of ik stoot me te vroeg ofzo (want tja, op een gegeven moment moet je naar de wc en moet die broek en onderbroek wel uit en ook weer aan (dat is nog het ergste, uit gaat nog wel redelijk) ROFL) en ik heb ook ALTIJD bubbels in mijn nagellak. Heb van alles geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet om het bubbelloos te krijgen Boos!
En het gaat altijd net zo aan de zijkant van mijn nagels zitten en dan is het weer een crime om het daar weg te halen.. Vooral met rood ofzo. Dat blijf je altijd zien.

Toch probeer ik het elke keer weer opnieuw ROFL

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:24

Ik draag altijd sweet pepper lichtroos en coppery ginger goud van dior. Bij mij is het verschillend van merk. Bovenstaande is enigste dat blijft zitten chanel ook wel

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:26

Ik heb ook bijna altijd roze op mijn nagels, omdat ik mezelf nogal simpel kleed, met natuurtinten, springt dit er uit.
Een dubbele laag lak is meestal mooier, verder kan je als je klaar ben en het opgedroogd is, met een wattenstaafje en nagellakremover alles wat ernaast zit weghalen. Lachen

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:31

Nou, op één of andere manier lukt dat bij mij nooit zo geweldig. Met wattenstaafje en remover.
Heb ook weleens gehoord over die verwijderstiften ofzo, maar nog nergens kunnen vinden.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:34

Ik kan alleen mijn nagels mooi lakken met nagellak van OPI. Misschien een idee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:35

ik draag altijd de zwarte nagellak van Rimmel 60 seconds, echt super nagellak *LOL* heel makkelijk aan te brengen en droogt snel.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:38

rood rules Haha!

maar momenteel heb ik de witte randjes roze gelakt, dus niet de hele nagel Haha! en eroverheen (over de hele nagel) een kleurloze glans Haha! best leuk effect zo Haha!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:39

Dat had ik pas ook gedaan, heel gaaf!

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:40

Ik heb heel vaak rood/donkerrood of zwart. Haha! En af en toe wel eens roze. Eigenlijk heb ik echt aaaltijd nagellak op.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:41

heb alleen nooit het geduld om het goed te laten drogen... en als ik dat die ene keer wel heb en denk dat het droog is, dan was het nog niet droog en heb ik er beschadigingen op *zucht* (zelfs met die van rimmel 60sec)

o trouwens tip voor als je rood wilt gaan Haha! rode nagellak trekt al snel in je nagel en is dus niet handig als je na rood eens kleurloos wilt gaan.. Arie's tip voor vandaag: voor het rood te lakken, eerst een kleurloze lak aanbrengen OK dan!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:42

op mijn teennagels heb ik atijd parelmoer kleurtje op.

meestal heb ik gelnagels en heb daar vaak ook leuke printjes op Bloos

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:43

Ik lak mijn nagels vaak niet zelf omdat ik ook gelnagels heb. Als ik dat toch doe doe ik eerst blanke lak, daarna twee keer kleur, daarna soms blank, niet altijd en dan doe ik er van die sneldroog-druppels op. Even computeren en voila. Heb alles van OPI.

_Patriesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 11:02

Kleurtjes heb ik er niet op, wel altijd een glanzende doorzichtige nagelverharder.
Gelukkig heb ik van mijzelf echt super witte randjes, iedereen denkt ook altijd dat ik nep nagels heb maar dat is niet zo Lachen

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 11:06

Lijkt me niet leuk als mensen denken dat je nep nagels hebt.