Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nathalie schreef:Wat jij bedoelt is die True Cover creme. Dat schijnt toch wel goed te helpen. En als het echt werkt, dan zou het wel ook moeten werken op striemen..
Wat ook schijnt te werken om ze minder opvallend te krijgen, is slakkencreme. Mijn zus heeft van haar zwangerschap een hoop striemen op haar buik en door de slakkencreme is het tot nu toe in ieder geval van diep rood naar wit gegaan, het valt al veel minder op.

mijn borsten en billen zitten vol heel erg vervelend
en dat terwijl ik nooit dik ben geweest.. ben wel in 1jaar tijd 5kg bijgekomen omdat dat nodig was ik woog toen maar 45kg (1,66m) en nu 50kg dus zit wel goed jammer van de striemen
) en ik heb een paar grote littekens op mijn benen. Eerder durfde ik er ook nooit mee naar het zwembad, maar sinds dit jaar wel. Zoals anderen ook al zeggen, je hoeft je er echt niet voor te schamen en het valt jezelf meer op dan anderen! Niemand is perfect en mensen gaan echt niet naar je kijken van zo, wat heeft die me daar een paar striemen zitten zeg. En al zouden ze dat doen, het is jouw lichaam, en als jij jezelf accepteert zoals je bent, kom je al een heel eind
Theeglas schreef:Ook zonder die slakkenslijm veranderd het met d'r tijd naar wit. Dus wat mij betreft bewijst dat niets.