Striemen , creme zodat je het niet ziet ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Striemen , creme zodat je het niet ziet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:15

Ik heb op tv gezien dat er cremetjes zijn om pigment vlekken etc. in te smeren net zoals foundation eigenlijk .
Nu vroeg ik me af heb je ook een soort foundation die je dan op je benen [ of de plekken waar je het dan heb die striemen ] kan smeren ?
En wat dan ook waterbestendig is .. ik durf namelijk al jaren niet te zwemmen omdat ik me schaam voor me striemen .

MaaikeMo

Re: Striemen , creme zodat je het niet ziet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:23

Ik denk niet dat er een creme of foundation is die het echt verbergt..
maar je hoeft je er niet voor te schamen, zoveel mensen hebben striemen hoor Knipoog
en het valt meestal niet zo goed op, alleen bij jezelf kijk je kritischer, en lijken het giga opvallende strepen, terwijl het niet zo is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:39

Maar bij mij zijn ze echt heel erg over me benen en dan lichter dan me eigen huid zeg maar .
Maar misschien heb je gelijk en lijkt het alleen voor me zelf zo erg .
Denk dat ik dan maar gewoon met een manne zwembroek ga zwemmen ofzo .

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:45

Ah ja dat ziet er ook wel erg leuk uit zo !
Maandag meteen naar de winkel , hangen ze gewoon bij de lady's of moet ik ze van de mannen weg plukken ?

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:48

Gewoon bij de damens (al vind ik die van ES wel een beetje te groot, je had wel een maatje kleiner gekunt hoor)

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 20:02

ik heb er net zo eentje als esther_sonja, die gewoon een wat langer model is. (tot de knie)
gewoon bij de vrouwen afdeling kijken Lachen

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 20:04

Ik heb ook 3 van die zwembroek, allemaal van de mannen afdeling weggeplukt. Vind die voor vrouwen vaak nogal euh tja roze. Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 08:12

Wat jij bedoelt is die True Cover creme. Dat schijnt toch wel goed te helpen. En als het echt werkt, dan zou het wel ook moeten werken op striemen..
Wat ook schijnt te werken om ze minder opvallend te krijgen, is slakkencreme. Mijn zus heeft van haar zwangerschap een hoop striemen op haar buik en door de slakkencreme is het tot nu toe in ieder geval van diep rood naar wit gegaan, het valt al veel minder op.

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:35

Ook zonder die slakkenslijm veranderd het met d'r tijd naar wit. Dus wat mij betreft bewijst dat niets.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:38

Bij intersport hebben ze die shorts ook, echt hele leuke!
Lange en kortere, dus lekker gaan zwemmen hoor Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:42

Volgens mij werken die cremes enzo niet echt en je hoeft je er niet voor te schamen, denk dat bijna iedereen dr wel last van heeft Knipoog

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:44

Voor die shorts kan je ook gewoon naar de sportwinkels, hier hangt het vol met leuke Lovers

Maar ik zou je ook niet schamen, het is iets menselijks en je bent niet de enige!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 13:10

Nathalie schreef:
Wat jij bedoelt is die True Cover creme. Dat schijnt toch wel goed te helpen. En als het echt werkt, dan zou het wel ook moeten werken op striemen..
Wat ook schijnt te werken om ze minder opvallend te krijgen, is slakkencreme. Mijn zus heeft van haar zwangerschap een hoop striemen op haar buik en door de slakkencreme is het tot nu toe in ieder geval van diep rood naar wit gegaan, het valt al veel minder op.

Ja klopt inderdaad dat bedoel ik , ik wist niet zeker of dat wel zou helpen want op die verkoopprogramma's op tv kunnen ze alles zo mooi vertellen .
Slakkencreme is voor mij niet nodig want ze zijn al wit , maar ik ben getint dus dan zie je dat alsnog best erg .

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 13:12

Ik heb ook zo'n zwemshort want heb ook behoorlijk veel striemen Bloos

en mijn striemen zijn rood Boos! mijn borsten en billen zitten vol heel erg vervelend Nagelbijten / Gniffelen en dat terwijl ik nooit dik ben geweest.. ben wel in 1jaar tijd 5kg bijgekomen omdat dat nodig was ik woog toen maar 45kg (1,66m) en nu 50kg dus zit wel goed jammer van de striemen Clown

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 13:14

Ik ben ook getint (zie profiel Knipoog ) en ik heb een paar grote littekens op mijn benen. Eerder durfde ik er ook nooit mee naar het zwembad, maar sinds dit jaar wel. Zoals anderen ook al zeggen, je hoeft je er echt niet voor te schamen en het valt jezelf meer op dan anderen! Niemand is perfect en mensen gaan echt niet naar je kijken van zo, wat heeft die me daar een paar striemen zitten zeg. En al zouden ze dat doen, het is jouw lichaam, en als jij jezelf accepteert zoals je bent, kom je al een heel eind Lachen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:05

Theeglas schreef:
Ook zonder die slakkenslijm veranderd het met d'r tijd naar wit. Dus wat mij betreft bewijst dat niets.

Nou mijn zus had al 6 jaar lang rode striekem. En nu gebruikt ze die slakkenslijm sinds 1,5 maand en is het ineens wit.
Voor ons zegt dat toch wel wat.

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:09

Mn zus heeft ook eens zoiets gehad om op striemen te smeren & ze gingen dus wel degelijk 'weg'.
Ze werden in ieder geval veel minder zichtbaar; bleker dus..
Je kan het altijd proberen, toch?

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 17:26

Er moet wel zo'n foundation zijn. Mijn ex-schoonzusje heeft een zogenaamde 'reuzenmoedervlek' op haar rug (donkerbruin, bedekt halve rug) en had daar een speciale, waterdichte foundation voor, waarmee je het inderdaad nauwelijks meer zag. Dus striemen moeten er wel mee weg te werken zijn.