Zelfbruinende bodylotion/crème/spray...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Zelfbruinende bodylotion/crème/spray...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 17:51

Goed, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon niet echt een antwoord vinden.

Ik wil eigenlijk een zelfbruiner kopen omdat het nu bijna zomer begint te worden en ik nog best wel bleekjes ben. Het is niet zo dat ik spierwit ben, maar het zou fijn zijn als ik iets bruiner was.
Nu is mijn vraag met welke zelfbruiner jullie de beste ervaringen hebben? En wat is fijner, lotion, crème of spray? (Spray lijkt me overigens niet fijn...)
Kleuren de kleine haartjes op je lichaam ook mee? (Ik heb wel eens zulke verhalen gehoord, maar het lijkt me stug dat je eerst je hele lichaam moet scheren, want je hebt overal haar.)
Hebben jullie nog tips voor het aanbrengen? Ik weet iig dat je eerst beter kan schrubben en dunnetjes aanbrengen en héél goed uitsmeren om strepen te voorkomen.
Maar hoe doen jullie je rug? Dat is een plek waar je moeilijk bij kan komen...

Nou ja, ik hoor graag jullie ervaringen!

Groetjes!!

_Christine

Re: Zelfbruinende bodylotion/crème/spray...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:09

M'n vriendin heeft die bodylotion van dove gebruikt maar werd 1 strepen bal.

Onder de zonnebank wordt je altijd nog het mooiste bruin!

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:11

ik heb juist wel goede ervaringen met dove, na het douchen je insmeren en even in laten werken en dan je kleren aandoen en de dag erna (douche dan voor het op bed gaan Knipoog ) was ik wel bruiner, je moet ook niet meteen klodders gaan gebruiken, gewoon egaal insmeren en dan elke dag een beetje

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:15

Vetboltsje schreef:
ik heb juist wel goede ervaringen met dove, na het douchen je insmeren en even in laten werken en dan je kleren aandoen en de dag erna (douche dan voor het op bed gaan Knipoog ) was ik wel bruiner, je moet ook niet meteen klodders gaan gebruiken, gewoon egaal insmeren en dan elke dag een beetje

Ja, ik heb dit vorig jaar gedaan en deed ook heel weinig. Maar je ziet dat het geen natuurlijk kleurtje is! Ik werd er wat oranje achtig van! (dove)

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:19

kinuh schreef:
Vetboltsje schreef:

Ja, ik heb dit vorig jaar gedaan en deed ook heel weinig. Maar je ziet dat het geen natuurlijk kleurtje is! Ik werd er wat oranje achtig van! (dove)

ja tuurlijk, maar zonnebank bruin is ook niet (heel erg) echt, al lijkt dat wel echter dan dove moet ik toegeven, dove is echt meer alsof je (te)veel foundation op hebt, maar ik denk dat dat met elk product is, dus dan zou idd de zonnebank wel het beste zijn (al is het allerbeste nog een vakantie boeken naar een warm land en verbranden maar!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:20

Ik heb die van de kruidvat, gewoon een soort bodylotion achtig spul zegmaar, ik gebruikte 't na 't douchen en alleen op m'n benen.

Op eeltachtige en gerimpelde plekken trekt het sneller in, dat is iets om rekening mee te houden. Mijn knieen waren dus veel donnkerder dan de rest omdat 't niet op de verpakking stond *LOL* Verder vond ik 't wel fijn spul, het gaf heel geleidelijk een kleurtje. Wel ietwat gelig, maar ik word zelf altijd gelig bruin dus het viel bij mij niet op. Egaal insmeren heb ik echt heel serieus genomen, heb 't ook helemaal ingemasseerd zegmaar zodat ik zeker wist dat overal evenveel zat.

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:21

Ja bij elk spulletje zie je dat het niet echt is! Maar als je alleen even van dat bleke af wil zijn 3 keer 10 minuten zonnebank genoeg voor een voorkleurtje, en dan ziet het er nog echt uit ook Lachen

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 18:22

kinuh schreef:
Ja bij elk spulletje zie je dat het niet echt is! Maar als je alleen even van dat bleke af wil zijn 3 keer 10 minuten zonnebank genoeg voor een voorkleurtje, en dan ziet het er nog echt uit ook Lachen

Nadeel is dat mijn huid niet goed tegen zonnebank kan... Krijg er altijd vlekken en spikkels van. Huilen van het lachen

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:23

Babeth schreef:
kinuh schreef:

Nadeel is dat mijn huid niet goed tegen zonnebank kan... Krijg er altijd vlekken en spikkels van. Huilen van het lachen

mhhm.. Ja dan moet je idd gaan smeren haha! Tong uitsteken

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:27

ik heb verder geen ervaring met zonnebanken, alleen met de real sun Haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 22:23

[LZP] > [MW]

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 23:02

Kan iemand ook nog antwoord geven op mijn vragen? Tong uitsteken

jadi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 23:55

Een tijdje terug was bij het programma Kassa een uitgebreide test gedaan met allerlei merken selftanners. Die van Nivea kwam als beste uit de test. Heb hem zelf ook ( ook voor m'n gezicht) en moet zeggen dat ik er errrrg tevreden over ben. Ben niet bruin ( gelukkig ook niet oranje) maar dat bleke is igg weg.
Alleen jammer dat ie niet zo lekker uit. Van Loreal de selftanning bodylotion is ook heel fijn, maar meer als gewone lotion dan dat het echt iets uithaalt. Ruikt wel heel lekker Lachen

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 08:39

Ik gebruik in de winter voor mijn gezicht een sprayflacon van Garnier. Ik spray 3 keer op mijn gezicht en heb dan een gezond kleurtje. Voordeel van sprayen is dat het gelijkmatig erop zit en geen strepen maakt, wat je met creme wel hebt.

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 09:57

Het wordt vanaf woensdag zomers weer...Nergens voor nodig dus, ga lekker in de zon liggen deze week!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 09:59

Ik heb alle soorten geprobeert, ikw erd mooi bruin maar ik kreeg toch een witte vlekken.
Het werd steeds erger, wat een chemische troep is dat zeg.
Er vroeg zelfs iemand of ik een huidziekte had, het ging er ook niet meer af. Bij alle merken hoe duur ze ook waren kwamen er na een tijdje of zelfs meteen al vlekken, en je word niet mooi bruin maar meer oranje, gewoon in de zon gaan zitten zou ik zeggen.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 10:01

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:43

Ik heb ook al tig van die cremes gebruikt, maar het vlekt allemaal.

Sinds kort ga ik onder de zonnebank en dat blijft toch het mooiste resultaat Knipoog

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 13:19

Ben ik blij dat ik van mezelf bruin ben Clown

Mijn zusje gebruikt die Dove wel, maar het wordt echt niet mooi. Vooral bij je enkels/handen/ellebogen krijg je allemaal van die rare vlekken en strepen. En als je het een paar dagen niet doet, kun je het er zo af krabben, echt een heel raar gezicht.

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 13:20

ik gebruik van Garnier de spuitbus en dat combineer ik met Garnier creme. Voordat ik het allemaal erop doe, scrub ik alles, dit doe ik dan 2 keer in de week en zo houd ik het egaal.

oja en mn rug met de spuitbus kom ik al een eind maar vriendlief maakt het even af Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:03

Ik heb het één keer gebruikt. Volgensmij van Nivea ofiets... In ieder geval, geen goede woorden voor. Ik kreeg er oranje vlekken van, en na 3 weken was het pas van mijn handen/nagels verdwenen, die vieze oranje/bruinige kleur.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 17:41

Gerbenfroh schreef:
Het wordt vanaf woensdag zomers weer...Nergens voor nodig dus, ga lekker in de zon liggen deze week!

Precies en daarom zei ik al in mijn begin post dat ik daarom alvast een kleurtje wil hebben. Lachen