Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vetboltsje schreef:ik heb juist wel goede ervaringen met dove, na het douchen je insmeren en even in laten werken en dan je kleren aandoen en de dag erna (douche dan voor het op bed gaan) was ik wel bruiner, je moet ook niet meteen klodders gaan gebruiken, gewoon egaal insmeren en dan elke dag een beetje
kinuh schreef:Vetboltsje schreef:ik heb juist wel goede ervaringen met dove, na het douchen je insmeren en even in laten werken en dan je kleren aandoen en de dag erna (douche dan voor het op bed gaan) was ik wel bruiner, je moet ook niet meteen klodders gaan gebruiken, gewoon egaal insmeren en dan elke dag een beetje
Ja, ik heb dit vorig jaar gedaan en deed ook heel weinig. Maar je ziet dat het geen natuurlijk kleurtje is! Ik werd er wat oranje achtig van! (dove)
kinuh schreef:Ja bij elk spulletje zie je dat het niet echt is! Maar als je alleen even van dat bleke af wil zijn 3 keer 10 minuten zonnebank genoeg voor een voorkleurtje, en dan ziet het er nog echt uit ook
Babeth schreef:kinuh schreef:Ja bij elk spulletje zie je dat het niet echt is! Maar als je alleen even van dat bleke af wil zijn 3 keer 10 minuten zonnebank genoeg voor een voorkleurtje, en dan ziet het er nog echt uit ook
Nadeel is dat mijn huid niet goed tegen zonnebank kan... Krijg er altijd vlekken en spikkels van.
Gerbenfroh schreef:Het wordt vanaf woensdag zomers weer...Nergens voor nodig dus, ga lekker in de zon liggen deze week!