Auw! tongriem gescheurd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Auw! tongriem gescheurd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 12:19

We zullen het er maar niet over hebben hoe het is gebeurt Nagelbijten / Gniffelen
maar mijn tongriempje loopt van onder helemaal tot onder mijn tong, nu is er gister iets gebeurt en ik proefde dus ook bloed. heb gisteravond een pijnstiller genomen maar zit nu alweer met hele erge pijn en kan me tong niet uitsteken en sommige letters/woorden vallen raar.

Afbeelding

zie het als : roze mn tong en het rode is mn tongriempje (onder je tong) nu is daar dus een hele hap uit en dat zie je ook heb 2 gescheurde uiteindes en heel heel erg veel pijn in mn mond. groeit dit nog? of morgen even richting dokter?

Anoniem

Re: Auw! tongriem gescheurd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:21

Ieuwwwwww dat lijkt me pijnlijk zeg! Hoe heb je dat in vredesnaam voor elkaar gekregen???
Als het morgen nog zo'n pijn doet zou ik er ff mee naar de dokter denk ik.

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:22

lijkt me heel erg pijnlijk... Ach gut

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:22

Bij mijn weten is een tong niet te hechten.... Geen idee of dat ook in dit geval geldt....

Maar ehm....... ben toch wel heeeeeeeeeeeel nieuwsgierig hoe je dit nou weer voorelkaar gekregen hebt Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 12:23

Sonja schreef:
Ieuwwwwww dat lijkt me pijnlijk zeg! Hoe heb je dat in vredesnaam voor elkaar gekregen???
Als het morgen nog zo'n pijn doet zou ik er ff mee naar de dokter denk ik.

ik was op de lip van mn vriend aan het bijten, waarop hij dus mijn tong te grazen nam om het zo maar te zeggen maar door dat draadje kan ik mn tong niet ver uitsteken en daarom is het gescheurd. ik weet ook nog niet of ik het hem ga vertellen want hij gaat zich heel schuldig voelen en dat wil ik niet haha
ik heb nu weer een pijnstiller genomen in de hoop dat ie gaat werken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:24

Ohoooooh ik weet dat het heel gemeen is om om andermans leed te lachen maar ROFL ROFL ROFL

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:26

AUW !!!

Ik zou wel even naar de HA gaan hoor !! Maar of dat aangroeit ?!!?

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:26

Wonden in de mond en dus aan de tong helen snel, even doorbijten , niet teveel met je tong spelen. En het is genezen.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:29

Kennisje van mij heeft vroeger eens op haar tong gebeten. Had toen een "klepje" in haar tong. (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen hihi) dat kon niet gehecht worden en dus loopt ze nu nog aaltijd met een tong waar een klepje in zit Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 12:30

Sonja schreef:
Ohoooooh ik weet dat het heel gemeen is om om andermans leed te lachen maar ROFL ROFL ROFL

ja en hoe ga ik hem zo vertellen dat ik niet kan tongworstelen Huilen van het lachen

Athena1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:30

ik zou inderdaad even langs de dokter gaan omdat je nu last hebt, niet alleen pijn maar ook met de uitspraak van woorden/ letters.
Veel sterkte!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 12:31

tienus63 schreef:
Wonden in de mond en dus aan de tong helen snel, even doorbijten , niet teveel met je tong spelen. En het is genezen.

maar ben ik dan die cm riem kwijt of groeit dat aan? als t niet meer pijn doet ben ik ook al blij..

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:33

Ik denk niet dat ie nog weer aangroeit.
Misschien kun je in de toekomst je tong verder uitsteken ??? Tong uitsteken

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:34

tienus63 schreef:
Ik denk niet dat ie nog weer aangroeit.
Misschien kun je in de toekomst je tong verder uitsteken ??? Tong uitsteken

Dat zal het zijn!!! Ik denk dat vriendje het expres heeft gedaan............ Vingers aflikken

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:35

Ik wil dit niet weten!!!!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:38

hahahaha lees dan niet Knipoog

ik denk dat t niet snel aan zal groeien. en om niou naar de ha te gaan met je verhaal... hhahahahahaha *proest!*

srry, lig helemaal in een deuk hier Bloos

maar t bloeden zal wel snel moeten stoppen gok ik. speeksel maakt dat t heel snel geneest toch?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 15:51

Mijn vriend ging naar de kaakchirurg (voor zn verstandskiezen) die hem vertelde dat hij een heel strak tongriempje had. Mijn vriend heeft daar nooit last van gehad oid, maar de chirurg stelde voor hem door te knippen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar wanneer hij niet zou oefenen met zijn tong uitsteken zou de ingreep zinloos zijn geweest. M.a.w. ik denk niet dat je er wat aan hoeft te doen en zolang jij je tong niet traint door hem nu vaak en ver uit te steken zal er niks aan de hand zijn Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 15:55

tienus63 schreef:

Klopt idd Ja

Zelfde als dat een gaatje van een tongpiercing echt binnen een paar uur bijna dicht kan groeien.

Ik zou idd gewoon ff goed doorbijten en wie weet is het morgen al een heel stuk beter.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 15:57

Ook zo'n leuk plaatje erbij, die blijft lekker in mijn hoofd zweven Clown
ik zou naar de HA gaan, en dan maar wachten..
Jij en je vriend, brr.. eng hoor!
Haha, maar idd. wondjes in je mond genezen erg snel !

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 15:59

En vroeger schoolvriendje kon zijn tong niet uitsteken omdat de tongriem van het puntje an zijn tong naar achteren liep. dus niet halverwege.
Ze hebben toen de riem doorgeknipt en de wondjes dichtgeschroeid tegen het bloeden. paar daagjes pijn en toen was het over.

Als het blijft bloeden even langs ha.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 16:07

xDramaQueen schreef:
ik was op de lip van mn vriend aan het bijten, waarop hij dus mijn tong te grazen nam om het zo maar te zeggen maar door dat draadje kan ik mn tong niet ver uitsteken en daarom is het gescheurd. ik weet ook nog niet of ik het hem ga vertellen want hij gaat zich heel schuldig voelen en dat wil ik niet haha
ik heb nu weer een pijnstiller genomen in de hoop dat ie gaat werken

Merkte je vriendje dan niets op het moment dat het 'fout' ging Haha! ? Dat moet toch verrekte pijn hebben gedaan!

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 16:09

BitchyWitchy schreef:
Bij mijn weten is een tong niet te hechten.... Geen idee of dat ook in dit geval geldt....

Een tong is wel te hechten hoor, mijn ex vriend heeft al hij een jaar of 14 was het voorste stuk van zijn tong afgebeten in de botsauto's, en dit hebben ze er ook weer terug aangenaait, ze wisten niet zeker dat hij er ooit ng gevoel in zou hebben en nog zou kunnen spreken. Maar uiteindelijk is alles goed gekomen en heeft hij er helemaal geen last meer van

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 16:34

smokey17 schreef:
En vroeger schoolvriendje kon zijn tong niet uitsteken omdat de tongriem van het puntje an zijn tong naar achteren liep. dus niet halverwege.
Ze hebben toen de riem doorgeknipt en de wondjes dichtgeschroeid tegen het bloeden. paar daagjes pijn en toen was het over.

Als het blijft bloeden even langs ha.

tongriem zit bij mij idd ook daar, nouja beter gezegd zat, als ik nu een tongpiercing wil hoef ik hem niet meer door te laten knippen Nagelbijten / Gniffelen ik heb nu een pijnstiller op en het gaat al weer een beetje, ik kijk het tot morgen aan.

Diablo schreef:
Merkte je vriendje dan niets op het moment dat het 'fout' ging Haha! ? Dat moet toch verrekte pijn hebben gedaan!

Vriendje heeft er vaker last van dat ie iets niet merkt hij kan nogal ruw zijn haha, maar dat heb je nou eenmaal met een beer van een vent. heb het hem toch maar verteld en hij is lief geweest vandaag haha.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 09:10

DQ. er zijn mnensen die geboren worden met een kort tongriempje Knipoog
Mijn dochtertje van 3 heeft het ook. Meestal snijden ze het door op baby leeftijd. IVm zoenen etc in toekomst Knipoog
HEt groeit NIET aan. voordeel is nu.. als het genezen is kan je wel goed je tong uitsteken Knipoog

Maar spoelen met mondwater ( lysterine) Om goed te ontsmetten en te genezen~!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 14:30

ik probeerde al te testen of het verder kon maar doet nog teveel pijn, wel minder als gisteren!