Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sophie2 schreef:Je kunt dit precies navragen bij het Rode Kruis. De apotheek weet er ook wel wat vanaf, maar wij sturen mensen ook meestal door naar het Rode Kruis. Hier weten ze echt precies wat je waar nodig hebt
Njen schreef:Ik heb even gebeld en zij konden me niet verder helpen, dus als iemand nog tips heeft, ik neem het liever vanuit nederland mee
Karin schreef:Njen schreef:Ik heb even gebeld en zij konden me niet verder helpen, dus als iemand nog tips heeft, ik neem het liever vanuit nederland mee
Ik koop zulke dingen juist altijd liever ter plekke. Als het Nederlandse insecten op een afstand houdt, dan wil dat nog niet zeggen dat dat ook voor het lokale insectenbestand geldt.
Sophie2 schreef:Meen je dat ze je niet verder konden helpen? Wij in de apotheek sturen mensen altijd door naar het Rode Kruis. Bij ons krijg je dan uitgebreid advies over het land waar je heen gaat. In jou geval zou ik nu even naar de apotheek gaan.
sharief schreef:Treinen wel, qua bussen weet ik het niet. Ze rijden niet zo op de tijd (althans, dat was 9 jaar geleden zo, een oud-buurvrouw van mij woonde toendertijd in Italië)
Misschien dat dit inmiddels verbeterd is? Wel erg leuk om zo te reizen lijkt mij. (Wij gaan met eigen auto)
Veel plezier in ieder geval !