Zomaar ineens heel depressief...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Booga

Zomaar ineens heel depressief...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 21:28

Zomaar ineens sinds vorige week, heel depressief....kan me allemaal niks meer schelen, wil gewoon rust.
Terwijl het zo goed ging.
Vanmiddag op de fiets naar huis ineens huilen geblazen.....wilde niet meer, wilde niks meer.
Heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele rare huisarts...dus zal er niet zo snel heengaan.

Maar waar komt dat rotgevoel nou ineens vandaan Scheve mond

Dunno

Re: Zomaar ineens heel depressief...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 21:52

ken 't zelf, ben op dit moment zelf Depri... heb zelf ook nergens zin in (concludeerd thuis alleen maar in ruzie's met me vader Scheve mond)
soms kan 't je gewoon wel eens te veel worden, het is niet erg om soms te huilen.. dan komen de spanningen los..
als je merkt dat het echt níet meer gaat zou ik wel langs de Ha gaan, ookal is 't 'n raar persoon ze zijn er tenslotte voor.. ( heb laatst zelf stappen onder nomen om weer in therapie te kunnen komen, sommige instanties moet eerst via de Ha laten doen maar voor sommige heb je ook alleen maar 'n verwijskaart nodig.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 23:08

Vervelend! Hoe is het met je duizeligheid? Of heeft dit ermee te maken?

Booga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 10:39

@Misser: heeft er gelukkig niks mee te maken. Dat gaat stukken beter;).

@neverstop: vervelend is dat, maar wel goed dat je naar je huisarts bent gegaan!!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:24

join the club Lachen voor meer info, pb is open

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:56

Zit helemaal in hetzelfde schuitje. Ja
Ik weet ook niet wat er met mij aan de hand is, sinds een paar dagen ben ik ook depressief. En overgevoelig, barst echt snel in huilen uit en dan zelfs zonder enige aanleiding... Ik snap het niet, alles loopt lekker in mijn leventje en toch voel ik me zooo rot.
Voorlopig steek ik het nog op de hormonen omdat ik in mijn maandelijkse periode zit, maar normaal gezien is het nooit zo erg (soms heb ik wel dat ik dan om niets in huilen kan uitbarsten etc maar ik voel me nooit zo rot als ik nu doe) dus volgens mij is het dat toch niet.
Ik weet het ook niet meer. Nagelbijten / Gniffelen

SpecialPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 18:01

Het is erg vervelend idd.. Boos! Heb er zelf ook veel last van de laatste tijd, nergens geen zin in hebben, snel huilen en zo uit het niets, me erg rot voelen enzovoort.. Ik heb zelf geen idee waar het vandaan komt, wel is het bij mij zo dat ik me veel te druk maak over dingen, erg druk ben, en ben erg bang dat de thuissituatie bij mij er erg veel mee te maken heeft. Ben door de huisarts doorverwezen naar een psycholoog, en hoop dat dat gaat helpen..

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 18:07

Ziekte van pfeiffer?? Toch maar even naar je huisarts bloed laten prikken.
Of je moet al wat ouder zijn en overgangsverschijnselen hebben???

Tracy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:43

Gebruik je de pil?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:44

Ik herken dit van mezelf.
Zo uit het niks heb ik nergens meer zin in.
Ik heb hier ook regelmatig last van.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:37

rat4 schreef:
Gebruik je de pil?
Goed ik ben de TS dan niet Clown , maar ik gebruik wel de pil. Heeft dat er wat mee te maken dan?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:42

fiekhe schreef:
rat4 schreef:
Gebruik je de pil?
Goed ik ben de TS dan niet Clown , maar ik gebruik wel de pil. Heeft dat er wat mee te maken dan?

Ik ben ook de ts niet... Maar ik gebruik ook de pil. Lachen

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:01

Heel veel mensen krijgen ook stemmingwisselingen dus ook depri-heid als er een weerverrandering aankomt.
Dus van zonneschijn naar donkere buien..

Succes ermee meid! Lovers

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 19:11

Ik ben er net uit na 2 jaar, bij mij had mijn depressie een duidelijk aanwijsbare reden: ik deed al twee jaar werk waar ik geen voldoening uit haalde. Duik per september weer de studieboeken in en voel me sinds de beslissing om dat weer te gaan doen weer helemaal opleven.

Het nare van een depressie is dat je je zo rot voelt zonder dat je er in eerste instantie de oorzaak van vind. En dat je vaak stuit op onbegrip in je omgeving als het langer duurt.

Probeer iig dingen te blijven ondernemen. Succes Ach gut

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 19:55

peeky schreef:
Ik ben er net uit na 2 jaar, bij mij had mijn depressie een duidelijk aanwijsbare reden: ik deed al twee jaar werk waar ik geen voldoening uit haalde. Duik per september weer de studieboeken in en voel me sinds de beslissing om dat weer te gaan doen weer helemaal opleven.

Het nare van een depressie is dat je je zo rot voelt zonder dat je er in eerste instantie de oorzaak van vind. En dat je vaak stuit op onbegrip in je omgeving als het langer duurt.

Probeer iig dingen te blijven ondernemen. Succes Ach gut

kan ik idd alleen maar in mee gaan, stuit dan idd best wel veel op onbegrip van anderen.. ik zeg altijd maar zo je kunt 'n mens wel voor 't hoofd kijken maar niet in 't hoofd..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 20:04

ik heb t ook soms. enorme stemmingswisselingen. maar wel met duidelijke oorzaak meestal...
wat ik doe is lekker niks. even rust, en even lekker saggerijnig mogen zijn van jezelf. MAAR...niet te lang. op een gegeven moment jezelf weer dwingen iets te gaan ondernemen.

als je echt geen oorzaak kan vinden of het lukt je niet er uit te komen zou ik toch even langs de ha gaan...

DevilsFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 16:31

ik ook had echt het zelfde,nu soms nog last van.
misschien raar maar ik ben vaak depri voor een paar dagen van dommme dingen,zoals het einde seizoen 4 van house vond ik zo verschikkelijk erg en heb een week deprie gelopen,en het had er mee te maken denk ik.
de ene dag ,lig ik de hele tijd in bed enz. de andere ga ik lekker gaan rijden met m'n pony en heb ik super veel lol met m'n vrienden enz.
sta deels"bekend" daar op onze manege als de zotste en levendigste en garppigste blabla Tong uitsteken
terwijl ik ook zeer depri kan lopen.
ECHT RAAR!