Hoe aankomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Surface

Hoe aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 19:40

Hoi,

Goed, de meeste van jullie willen graag afvallen, maar ik heb dus het probleem dat ik niet zwaarder word.
Ik wil graag een paar kilo zwaarder worden, omdat ik met kleding veel dingen niet pas en spijkerbroeken passen ook nooit.. (te wijd en lang genoeg, of strak genoeg en te kort.. Scheve mond )
Ik krijg er ook best wel vaak opmerkingen over, en dat is op een gegeven moment ook niet leuk meer.
Dus, hebben jullie tips om op een gezonde manier aan te komen? (vaak naar de Mac gaan werkt bij mij niet. Clown)

Hvelreki

Re: Hoe aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 19:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 19:43

Ben je al eens bij een diëtiste geweest? Die kunnen meestal erg goed helpen! Een vriendin van mij heeft een darminfectie gehad waardoor ze amper wat mocht eten en is minstens 10 kilo afgevallen en krijgt erg goed hulp van een diëtiste. Door haar snelle stofwisseling is het erg moeilijk ook door die infectie mag ze nog heel veel niet. Maar die komt nu langzaam weer wat aan.

Helpt dus super, die hebben er toch meer verstand van dan wijzelf (en nee helaas de Mac dat werkt gewoon niet Knipoog )

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 19:45

idinn schreef:
Ben je al eens bij een diëtiste geweest? Die kunnen meestal erg goed helpen! Een vriendin van mij heeft een darminfectie gehad waardoor ze amper wat mocht eten en is minstens 10 kilo afgevallen en krijgt erg goed hulp van een diëtiste. Door haar snelle stofwisseling is het erg moeilijk ook door die infectie mag ze nog heel veel niet. Maar die komt nu langzaam weer wat aan.

Nee, daar ben ik nog nooit geweest. Bloos
Ik wil het liever eerst zelf proberen, als dat niet lukt kan ik altijd nog naar een diëtiste gaan.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:22