Ik had een paar weken geleden opeens erg ontstoken ogen. Na verschillende tripjes aan de HA was dat ergens begin vorige week eindelijk weg.
(verschillende druppels gehad en als die niet hielpen moest ik het maar uitzitten van hem…)
Vannacht ging het helaas weer mis. Erg rode ogen, veel vocht eruit. Maar geen jeuk (zoals ik eerder had). Het voelt ook anders. Beetje branderig. Ze zijn nu nog steeds erg rood, alleen niet meer zo vochtig, wel soms doorzichtig 'prutje'. Daarnaast zit mn hele gezicht ook opeens onder de uitslag.
Nu heb ik gisteren kip gegeten wat heet gekruid was. Eet ik normaal eigenlijk nooit. Vraag me nu af of de ogen en uitslag hier vandaan kunnen komen.. Eten in combi met misschien toch met mn handen aan mn gezicht waar wellicht toch nog wat aanzat.. en ogen die wellicht nog gevoelig zijn?
Ik heb vroeger wel vaker uitslag gehad van eten/kruiden, maar nooit in combi met rode (dikke) ogen.
Mensen hier die dit wel eens hebben gehad? En een huis,tuin en keukenmiddeltje hebben wat werkt?
Enige andere wat ik me kan bedenken is mn nachtcreme die ik nog niet zolang heb.. Maar die gebruik ik toch ook alweer een weekje..
Ben dr beetje erg klaar mee met die stomme ogen