Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Ik ga dat nu zeker proberen want ik moet het wel binnen krijgen.
marleen_usar schreef:Biologische voeding daar zit nog wat in maar de rest wordt weggespoten.
marleen_usar schreef:Biologische voeding daar zit nog wat in maar de rest wordt weggespoten.
marleen_usar schreef:Ik heb erg snel een tekort aan ijzer en ben altijd moe maar daar is geen oorzaak voor gevonden.Daarom probeer ik wat te slikken.
Flutterby schreef:ik ben wel benieuwd waarom je zegt/vind dat 'in de voeding van nederland te weinig zit'; en ook: wat zit er dan allemaal te weinig in?
niet om je af te kraken, ben nieuwsgierig naar je onderbouwing
Quellian schreef:Als je gezond eet (dus je hebt je voeding zelf in de hand) dan heb je geen supplementen nodig.
garny95 schreef:Flutterby schreef:ik ben wel benieuwd waarom je zegt/vind dat 'in de voeding van nederland te weinig zit'; en ook: wat zit er dan allemaal te weinig in?
niet om je af te kraken, ben nieuwsgierig naar je onderbouwing
er zit ook te weinig voeding in, als je kijk naar de uitputting van de bodem, overbemesting, herbicides/pesticides, vervuiling van het grondwater en luchtvervuiling en vooral de factor tijd dan is het ook weinig en ook vaak fout wat je binnen krijgt. Dus eet alles met mate en gevarieerd.
Ik ken akkerbouwers die voedingssupplementen toevoegen aan hun gewas omdat er teweinig echte voedingswaarde inzit, niet dat het echt veel helpt. Proef de tomaten of aardbeien maar van je eigen tuintje of die van de supermarkt.