Onder het motto "gooi al je problemen op tafel, dan zit je er niet meer alleen mee" hier topic nummer 2 deze week

Ik loop al heel lang, zowat 4 jaar, met het probleem dat ik abnormaal vaak naar de wc toe moet. Het is ooit begonnen door enorme angst om voor de klas te staan en het was dan alleen toen, op een gegeven moment is het overgeslagen op altijd als ik me maar ietsjes ongemakkelijk voel. Wat dus inhoudt dat ik het overal heb, behalve thuis.
Toen het "begon" ben ik met mijn moeder naar de dokter gegaan, die concludeerde dat het tussen mijn oren zat. Dat was einde verhaal, mijn moeder dacht dat het toen ook promt in ene weg zou zijn.
Ik voel me er echt super ongemakkelijk door en wil echt altijd en overal weten waar de wc is en er heen kunnen zonder het te moeten vragen (want mensen vinden het vreemd als je iedere 3 kwartier naar de wc toe moet) Ook met werken is het een enorm probleem, ik durf amper werk te doen, omdat ik misschien niet naar de wc toe kan. Ook met dingen als uitjes sla ik die liever over of stress ik er al dagen van te voren over. Ook drink ik als ik ergens heen moet (dus zowat iedere dag) nooit iets, alleen omdat ik dan misschien nog vaker naar de wc toe moet. Het maakt niet uit hoeveel dorst ik heb of hoe warm het is. En je hebt nog al die mensen die je vreemd erop aan kijken en stomme opmerkingen maken en ik heb dan ook altijd smoesjes klaar, maar ook dat houd een keer op natuurlijk.
Zijn er nog meer bokkers met dit probleem?
Groetjes Marijke