de diane pil 35 / DE PIL

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Charlotte_

de diane pil 35 / DE PIL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 19:16

Hallo,

ik wil graag aan de DIANA pil. niet de gewone pil maar de diana pil Knipoog.
dit omdat ik steeds meer pukkels krijg :S opzich valt het wel mee hoor, maar ik vind het gewoon niet mooi endeze pil schijnt te werken Lachen! alleen zijn er wel nadelen aan.. je wordt dikker..?! ik zou graag weten is dit zo of is dit alleen zo als je veel snoept..enz? mijn zusje is in midels aan deze pil en is wel dikker gewroden maar eet wel veell moet ik zeggen.. haar pukkels zijn al veel minder en haar huid is al veel egaler Lachen! ik gebruik geen foundation enz.. dit kan ik wel gaan gebruiken want dan zie je het bijna niet meer..maar ik wil die troep ( Clown )gewoon niet op mijn gezicht.. ik draag zou min mogelijk make-up omdat ik dat mooier vindt.

graag jullie mening of deze pil echt werkt..en wat de nadelen zijn..? en je echt dikker kunt worden?!

ik snap wel dat iedereen pukkels heeft..maar ik heb het nu ook al op mijn rug en borst..dit is gewoon LELIJK..het valt niet op omdat het meerbultjes zijn.. maar toch?! Huilen
groetjes charlotte !

furious

Re: de diane pil 35 / DE PIL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:19

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:20

Even overleggen met je huisarts iedereen reageert er anders op,je kan dikker worden maar dat hoeft niet hoor.
Dus even een afspraak maken een huisarts kan je daarbij het beste helpen ,succes!!!!!

miepjevlug11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:22

Ik gebruik zelf deze pil. En ik ben helemaal niet aangekomen Knipoog Maar ik denk dat dat ook per persoon verschilt. Verder ben ik wel tevreden over deze pil. Mijn puistjes zijn inderdaad helemaal weg nu! Lachen

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:25

heerlijk inderdaad. Amper last meer van erge puistjes (heel af en toe nog is op mijn schouders of rug). In mijn gezicht zijn ze allemaal verdwenen.

Zelf gebruik ik niet de Diane, maar ik merk wel dat ik wat beter moet oppassen met wat ik eet. Ik kan niet alles meer eten zonder dat ik er dik van wordt Knipoog

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:25

Heb hem 10 jaar geslikt en werkt idd wel tegen puistjes ja. Na mn zwangerschap reageerde ik toch anders op de Diane en ben nu overgegaan op de Yasmin.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 17:05

dankjewe allemaal Lachen
ja gaa natuurlijk bij de dokterlangs Knipoog

Wickedwyvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 17:09

Heb m al meer dan 10 jaar. Nooit geen puistjes meer, gewichttoename heb ik niet ervaren door de pil. Maar nou heb ik van mn 14e tot en met mn 21e altijd erg geschommeld met mn gewicht.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 17:24

Of je aankomt ligt aan de persoon die je bent , ik ben niet aangekomen maar ook omdat ik niet de 'aanleg' of hoe je dat zegt om dik te zijn ofzo.
Daar kan niemand hier wat over zeggen dat ligt aan jou.

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 17:33

Ik gebruik hem nu 1 jaar, en het duurde wel eventjes voordat mijn huid wat rustiger werd hoor, zo'n maand of 3.
Mijn gewicht is ongeveer gelijk gebleven, ik ben wel ietsje aangekomen (weer terug op mijn oude gewicht voordat ik afviel,maar dat kwam door bepaalde gebeurtenissen) dus ik heb niet het idee dat het aan de pil ligt.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 17:34

en je huid is nu mooi ? Lachen

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 17:35

LisaLuna schreef:
Of je aankomt ligt aan de persoon die je bent , ik ben niet aangekomen maar ook omdat ik niet de 'aanleg' of hoe je dat zegt om dik te zijn ofzo.
Daar kan niemand hier wat over zeggen dat ligt aan jou.

jij gebruikt hem nog? keek in je profiel jij hebt echt een mooie huid ! Ja

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 17:53

_Charlotte_ schreef:
en je huid is nu mooi ? Lachen

Jep,zelden een pukkeltje,terwijl ik eerst altijd pukkels/eczeem en onzuiverheden had.
Maar door dat ik dat gehad heb,heb ik wel wat littekentjes,het is niet zo dat ik een egaal gekleurd huidje heb.
Maar dat komt zoals ik al zei door de littekentjes

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 08:24