Jeuk en kleine bultjes op rug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Jeuk en kleine bultjes op rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 12:00

Zoals de titel al aangeeft....
Ik zit me hier helemaal lens te krabben met een pollepel op mijn rug Haha!
Ook voel ik kleine,zachte bultjes op mijn rug(althans daar waar ik bijkan)
Het begon met jeuk; eerst dacht ik dat de jeuk van het verbranden kwam maar het zit ook op plekken die niet in de zon geweest zijn....
Iemand die dit herkent?

Kristel_82

Re: Jeuk en kleine bultjes op rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:52

Klinkt als een allergische reactie! Anders zou ik het ook niet weten.
Heb je wat anders gegeten? Ander wasmiddel? Kun je goed tegen de zon (ik ben sinds 1,5 jaar opeens allergisch voor de zon)?
Tja en jeukbultjes gaat meestal het eerste weg, als je er niet aankomt. Wat kan helpen om het te verzachten (alleen als je het niet open gekrapt hebt) is mentholpoeder (talkpoeder). Dat kun je volgens mij gewoon bij de drogist halen.
Succes!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:16

ik heb het ook 24/7 en 365 dagen per jaar, ik doe e rniets tegen want niets helpt, ik heb er nu een grote tatoo overheen late planten Tong uitsteken dus valt het iets minder op

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 16:42

hmmm ze zijn nu goed zichtbaar, ga denk ik nog maar ff langs de ha want ga vrijdag op vakantie en heb geen zin in frankrijk als ene pukkel door het leven te gaan

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 09:33

Wildgirl schreef:
hmmm ze zijn nu goed zichtbaar, ga denk ik nog maar ff langs de ha want ga vrijdag op vakantie en heb geen zin in frankrijk als ene pukkel door het leven te gaan

Dat is wel slimmre ja, mischien krijg je een zalfje voor de jeuk, menthol poeder helpt goed tegen de jeuk, en om het te verzachten moet je het wat vettig houden, sudo creme, of van baby lotion ofzo.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 11:18

ik heb her ook last van tussen me schouderbladen, vetbultjes noemen ze het ook wel eens.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 12:27

nou ben bij de ha geweest, die dacht aan een allergie omdat ik vorige week in een meertje had gezwommen maar daar was het water eigenlijk nog te koud voor(qua voortplanting van bacterieen enzo)óf de ziekte van lyme omdat ik iedere week wel een teek heb door mijn werk(paardne,buiten,bos,weiland etc)dus heb nu een zalf en pilletjes en daarmee moet het overgaan.....ben benieuwd

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:26

Ik had er ook een heleboel op mijn onderrug en op mn armen! Die op mn rug zijn inmiddels weg maar het jeukte echt als de ziekte pfff.