Nu heb ik normaal altijd al krakende kniëen (niet knakkende knieën) maar hier heb ik nooit last van en ik heb dit al heel lang. Ik weet ook niet of het kraken en de pijn met elkaar samenhangt.
De pijn die ik heb zit zeg maar binnen in mn knie (dus geen pijn zoals een blauwe plek of een schram), en voorheen zat het altijd voor in mn knie, maar vorige week zat het ook achter in mn knie, weet even niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen

Als ik die pijn heb kan ik soms niet eens lopen, maar ik kan dan in iedereen geval niet traplopen en bukken e.d. Het is meestal na 3 a 4 weken weer over. Laatst was het na een weekje al weer over. De pijn schiet er heel onverwacht in, bv tijdens het lichtrijden of zoals ik eerder zei tijdens trampoline springen.
Mn moeder zei eerst altijd dat het groeipijn was, zij had dit namelijk vroeger ook, maar begint ze zelf ook een beetje te twijfelen of dat het is, gezien ik nu niet echt meer groei (ben bijna 18 namelijk). Nu is mijn vraag dus, weet iemand in vredesnaam wat het is?