Buikspiertrainer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Buikspiertrainer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 13:37

Oke, Ik zet het hier maar neer, Ik weet het niet meer Tong uitsteken
Ik zag een tijd geleden op tv een buikspiertrainer, waarbij je dus (en nu goed opletten want beter als dit kan ik het niet omschrijven) Niet zelf omhoog komt met je bovenlichaam, Maar ergens tegen aan zit, en dan met je rug (en buikspieren dus) dat terug naar beneden duwt..
Beter kan ik het echt niet uitleggen!
Ik had op de site van wehkamp een gezien, de pro form, maar ik kan er dus niet wijs uit worden of dat nou een soortgelijk product is.
Ik weet ook niet meer hoe hij heette, Volgens mij was het bij telsell..
Heeft iemand dit apparaat?
Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Elma_ op 08-07-08 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Sisco4life

Re: Buikspiertrainer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 13:38

ab king pro Tong uitsteken denk ik dat het is Knipoog

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 13:43

Heb hem even opgezocht.. Kan het niet echt duidelijk zien, maar duw je die plank dan terug naar beneden? Of moet je dan ook zelf omhoog?

Die ik had gezien, Had je zegmaar blauwe rollen in je rug, en dat duwde je dan naar beneden..
Ik kan me voorstellen dat ik ongelovelijk vaag klink, Maar ik weet het niet anders te omschrijven, ik kan hem ook nergens vinden gewoon!

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 13:44

Oja, nee das een ander Tong uitsteken Hier zo'n hopeloos geval die al die reclames uit der kop kent Tong uitsteken Ik ga even kijken op internet, het gaat er idd om dat je ook gemasseerd word tijdens het trainen Clown

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 13:46

die ja!! volgens mij weet je welke ik bedoel!
Ik wacht af Tong uitsteken

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 13:56

Ik heb hemmm!!!

Afbeelding

Dat is hem toch? dan duw je dat geval toch naar beneden??

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 13:57

jha, dat is um Ja

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 13:58

Yess, Okee thanx! dan kan er een slotje op! in ieder geval bedankt voor het meezoeken!

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 13:59

Hee volgens mij zag ik die gister op de televisie.. op inderdaad zo'n verkoop-reclame. Deze was toch 99,- ?
Ik wil ook iets aan mijn buik gaan doen, maar 99,- is toch erg veel als het niet helpt..
Hoe heet die nou dan?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 14:00

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:03

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-10-22 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:05

Het lijkt mij alleen, dat als je hem naar achter/ beneden moet drukken dat je daarvoor eerder je bilspieren en je onderrug spieren gebruikt...

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 16:04

Nou in de sportschool Hebben ze ook een buikspier trainer.. en bij die is het dus ook zo dat als je het verkeerd doet, je idd je rug en bilspieren gebruikt, Maar als je het goed doet wel je buikspieren.. En hij is ook mede bedoeld voor je rug, en een sterke rug lijkt mij ook niet zo verkeerd.. Maargoed ik hebhem morgen of overmorgen in huis, dus dan weet ik het!!

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:00

Heb hem ook vaker bij Tellsell gezien..
Lijkt me ook dat het meer voor je billen en beenspieren is,
Als je echt aan je buikspieren wil werken, moet je er geen rust in houden.. maar altijd je buikspieren goed gespannen houden, en kleine korte bewegingen maken..
Lijkt me niet dat dat hier gebeurt..

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:09

dit apparaat doet helemaal niks voor je buikspieren... Maar wel voor je rugspieren. Ik zou als ik jou was mijn geld aan iets anders uitgeven en gewoon crunches doen op de grond. Veel effectiever en goedkoper. (maar als je van een 'buikje' afwilt moet je vet gaan verbranden anders lukt het je ook niet)

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:24

Barco schreef:
dit apparaat doet helemaal niks voor je buikspieren... Maar wel voor je rugspieren. Ik zou als ik jou was mijn geld aan iets anders uitgeven en gewoon crunches doen op de grond. Veel effectiever en goedkoper. (maar als je van een 'buikje' afwilt moet je vet gaan verbranden anders lukt het je ook niet)

Rug spieren krijg je wel weer door paardrijden,

Wist je dat ruiters de meest sterkste ruggen hebben?

Ik had wel iets gezien van een soort band dat je om je buik heen deed dat aanzetten en veder niets hoeft te doen.

Aan de zijkanten van de band was blauw dat herhinner ik me nog veder weet ik niet. Was volgens mij ook voor de armspieren?

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 21:13

kensha schreef:
Barco schreef:

Ik had wel iets gezien van een soort band dat je om je buik heen deed dat aanzetten en veder niets hoeft te doen.

Aan de zijkanten van de band was blauw dat herhinner ik me nog veder weet ik niet. Was volgens mij ook voor de armspieren?

ruiters hebben over het algemeen goede buikspieren. Moet je maar een tijdje doorzitten en dan eens goed voelen waar je je meeste stabiliteit uit haalt. (meer je buik dan je rug)

Maar goed. die band om je buik kan je ook meteen weggooien. wetenschappelijk aangetoond dat het niet werkt.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 10:39

Als mensen echt graag hun geld uit willen geven en ook wat aan die buikspieren willen doen en vet willen verbranden kan ik niets anders aanraden dan een sportschool.

Ik had zelf nooit de motivatie om te gaan hardlopen of buikspieroefeningen te doen... nu ik lid ben bij de sportschool gaat 3keer in de week sporten me toch wel met gemak af. het idee dat je er ook voor betaald draagt bij mij ook wel bij dat ik ook echt ga... Lachen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 10:56

Sportschool heb ik geen tijd voor, echt niet..
Ik ga straks naar school 4 dagen, dan heb ik nog een zoontje, en ook nog een paardje.. Nee dat zit er echt niet in..
Ik heb hem al besteld trouwens.. Lijkt me niet dat ze reclame maken voor het ding alszijnde een buikspier trainer, terwijl je je buik er niet mee traint, toch? Tong uitsteken

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 11:40

Tell Sell verkoopt wel meer onzinnige dingen die absoluut niet doen wat ze zouden moeten doen...

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:45

en, werkt het?

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:54

Buikspieren train je best 'natural'. Crunch met gestrekte benen, crunch op de bal, heuptillen, hanging leg raises en zijdelingse crunches. Doe die maar eens in 3-4 keer per week in sets van 4x20. En voldoende cardio voor de vetverbranding Knipoog
Kost helemaal niks Haha!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:08

kensha schreef:
Barco schreef:

Dan rijd ik niet goed geloof ik Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga naar de sportschool, en daar is zo'n apparaat waarbij je met je borst iets naar voren moet drukken voor je buikspieren. Voor je rugspieren is daar net zo'n apparaat als dit ding, maar dan maar met 1 rol.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:09

Zwelgje schreef:
Buikspieren train je best 'natural'. Crunch met gestrekte benen, crunch op de bal, heuptillen, hanging leg raises en zijdelingse crunches. Doe die maar eens in 3-4 keer per week in sets van 4x20. En voldoende cardio voor de vetverbranding Knipoog
Kost helemaal niks Haha!

Wat is een crunch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 19:37

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-10-22 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt