Clip in extensions

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paardje

Clip in extensions

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 21:17

Omdat ik mijn haar nu zp zat ben, wil ik graag extensions laten plaatsen. Gewone extensions zijn slecht voor mijn haar en bovendien erg prijzig. Nu zag ik 'clip in extensions', een vrij nieuwe soort extension van 100% echt haar. Lijkt me wel wat! En dan vastzetten door middel van micro ringetjes.... Heeft iemand ervaring hiermee? Waar kan ik ze het beste bestellen en wat is de prijs ongeveer? Op internet al veel gezocht, maar heel verschillende prijzen en uitleg, dus daar word ik niet zo wijs van.

Alvast bedankt.

paardje

Re: Clip in extensions

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 09:24

Niemand???

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:31

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:47

Ben wel benieuwd en dat is niet slecht voor je haar?

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:22

Gaan die er niet weer heel makkelijk uit?

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 14:44

Ik zit er aan te denken om clip in extensions te nemen. Ik wil dan we graag met van die micro ringetjes... Iemand ervaring? Kan ik dan gewoon met clipjes bestellen en dan ringetjes erbij bestellen ofzo? Ik heb op ebay gekeken, daar zijn ze goed betaalbaar. Moeten dan wel uit Amerika komen, is dat betrouwbaar?

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 15:15

Ik heb ook lang extensions gehad en mijn haar is er prima onder gebleven. Geen dood haar en is niet afgebroken.Ik heb ze laten in zetten door middel van wax smelten.
Voor vragen kan je een PB sturen....

Rowtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 15:25

Ik heb gister clipinextensions gehaald, ben wezen zoeken in de hindoestaanse/blackhair winkels. In deze winkels zijn ze volgens mij wel wat goedkoper tenminste de mijne dan. Ik heb voor een setje 55 euro betaald, geen topmerk maar wel 100 % human hair. Je kon ook kiezen om een bosje haar te nemen en de clipjes er appart bij kopen. (die moet je er dan zelf aannaaien.)
Het is echt heel makkelijk in te brengen en als je het eenmaal door hebt heb je het zo in 5 minuten gedaan.
Je kan ze ook bestellen op clipinextensions.nl

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 15:57

Rowtjee schreef:
Ik heb gister clipinextensions gehaald, ben wezen zoeken in de hindoestaanse/blackhair winkels. In deze winkels zijn ze volgens mij wel wat goedkoper tenminste de mijne dan. Ik heb voor een setje 55 euro betaald, geen topmerk maar wel 100 % human hair. Je kon ook kiezen om een bosje haar te nemen en de clipjes er appart bij kopen. (die moet je er dan zelf aannaaien.)
Het is echt heel makkelijk in te brengen en als je het eenmaal door hebt heb je het zo in 5 minuten gedaan.
Je kan ze ook bestellen op clipinextensions.nl

Die site ken ik idd. Wel duur hoor dan!

Weet iemand toevallig wat de betere merken clip in extensions zijn (dan dus geen gewone extensions?).

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 16:00

Hoe moet je dat in doen dan?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 16:05

Ik heb een tijd een weave gehad, maar zou dat niet meer zo snel nemen. Maar met die clip in dingen kun je niet slapen denk ik? En waar clip je het dan aan vast?

Kreeg een tijdje terug te horen dat je het best een haarmatje kunt kopen (rafinas) en zelf de clipjes eraan naaien, schijnt het goedkoopst te zijn en dan heb je ze op je eigen maat.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 16:19

Quellian schreef:
Ik heb een tijd een weave gehad, maar zou dat niet meer zo snel nemen. Maar met die clip in dingen kun je niet slapen denk ik? En waar clip je het dan aan vast?

Kreeg een tijdje terug te horen dat je het best een haarmatje kunt kopen (rafinas) en zelf de clipjes eraan naaien, schijnt het goedkoopst te zijn en dan heb je ze op je eigen maat.

Daarom wil ik met van die micro ringetjes, Die schijnen wel te blijven zitten. Je zet ze gewoon aan je haar op de hoofdhuid neem ik aan...

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 18:54

Heb vandaag ook iemand gesproken en die was er heel tevreden over, ik ga ze ook kopen moet alleen ff kijken waar zo'n winkel hier zit in de buurt.
Je kan ze ook gewoon verven en alles en je schijnt er erg lang mee te doen.

Christel3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 19:44

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 21:39

Wat gaaf en je kan het gewoon zelf doen!!

Hoop dat ze het in Utrecht hebben!

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 23:07

patjelisa schreef:
Wat gaaf en je kan het gewoon zelf doen!!

Hoop dat ze het in Utrecht hebben!

Volgens mij wel: http://www.rafinas.nl

Weet iemand een plek in Almere die ze heeft? En welk merk kan ik het beste nemen?

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:27

Zoo dat is wel gaaf zeg ! Ik heb vorig jaar zo'n soort wave geloof ik gehad, dat werd zeg maar op je hoofdhuid/ haar geplakt met speciale lijm. Dat wil ik echt nooit meer, had vreselijk jeuk en m'n haar heeft er een flinke opdonder van gehad.
Maar die clips zien er wel heel gaaf uit, die kan je er gewoon inzetten en uithalen wanneer je wilt toch ?
Ik keek net op de site van hairexpress, zat te kijken bij het bestellen maar hoeveel moet je er in godsnaam van bestellen vraag ik me af ? Mijn eigen haar komt een stuk over m'n schouders.. maar zou niet weten hoeveel banen je dan naast elkaar nodig hebt ??

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 20:52

Ik ga ze wel kopen in zo'n blackhairshop ergens, want op die sites zijn ze aardig prijzig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 21:02

Afbeelding
Heeft iemand zulke extensions al ergens in Nederland gezien of op een site? (en niet bij een persoon, daar schiet ik niks mee op haha of je kan het nog aan diegene vragen)
Ik kan alleen een Amerikaanse site vinden en wil eigenlijk weten of het niet dichterbij te vinden is. Of weet iemand eventueel een winkel in Londen? (Geen idee hoe ver ze daar zijn met deze dingen). Evt andere kleuren gestreept ook goed.. dan hebben ze zulke vast ook.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 08:56