Goede gyneacoloog in het noorden gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Goede gyneacoloog in het noorden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 15:49

Na lang twijfelen toch hier maar eens informeren, omdat ik van mijn omgeving praktisch geen informatie krijg.
Wegens verschillende klachten laatst bij de huisarts geweest, en die verwijst me door naar een gyneacoloog. Echter, wegens seksuele trauma's in het verleden zie ik hier verschrikkelijk tegenop. Gezien mijn klachten ben ik inmiddels op het punt dat ik wel door moet en wil zetten, maar ik zou het fijn vinden als ik bij een gyneacoloog kom die er begrip voor heeft dat het nog weleens paniek kan worden, die goed luistert en er even wat extra tijd voor uit wil trekken. Aan mijn huisarts gevraagd, maar zij had zoiets van: gewoon met ziekenhuis bellen, ze zijn allemaal goed.....
Niet erg behulpzaam dus, helemaal omdat ik weet dat er 1 gyneacoloog hier schijnt te zijn die nogal kort door de bocht is.

Wie weet dus een goede, geduldige gyneacoloog hier in het noorden (drachten, leeuwarden, groningen, heerenveen, eventueel assen, dat soort plaatsen)? Het mag van mij rustig een man zijn, dat vind ik verder geen probleem.

En heeft iemand verder nog tips? Wat kan ik verwachten bij zo' n eerste afspraak?

kainda

Re: Goede gyneacoloog in het noorden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 19:34

Ik had een fijne en heel lieve voorzichtige vrouw in het ziekenhuis in Emmen Knipoog
Maar daar zijn ook hele lieve mannelijke Knipoog

Heel veel sterkte Ach gut

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 22:19

Ik weet helaas geen die echt goed is, maar ik wil iig even laten weten dat er idd veel verschil is en dat ik het knap van je vind dat je nu op zoek gaat naar een.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 22:23

Dokter Koppe is heel erg goed.

Hij werkt in het Bethesda ziekenhuis in Hoogeveen.

Hij heeft mij altijd heel erg goed geholpen en hij is erg begripvol.
Hij neemt de tijd voor je en zal je nooit pushen.(veel dokters zijn drammerig)

Leg je situatie uit en je hebt een Superdokter aan hem.

Heel veel succes Ach gut

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 09:29

Bedankt voor alle reacties, ook die via PB.

Dokter Koppe heb ik meteen opgeschreven.

voor Wirona: Heb je ook een naam voor mij? Kan zo moeilijk naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak: "graag bij die hele lieve voorzichtige vrou" Haha!

Zijn er nog mensen die iemand ietsje dichterbij weten? Zowel Emmen als Hoogeveen zijn meer dan een uur rijden namelijk. Als het nodig is heb ik dat er natuurlijk voor over, maar als het dichterbij kan heb ik dat liever Knipoog