Na lang twijfelen toch hier maar eens informeren, omdat ik van mijn omgeving praktisch geen informatie krijg.
Wegens verschillende klachten laatst bij de huisarts geweest, en die verwijst me door naar een gyneacoloog. Echter, wegens seksuele trauma's in het verleden zie ik hier verschrikkelijk tegenop. Gezien mijn klachten ben ik inmiddels op het punt dat ik wel door moet en wil zetten, maar ik zou het fijn vinden als ik bij een gyneacoloog kom die er begrip voor heeft dat het nog weleens paniek kan worden, die goed luistert en er even wat extra tijd voor uit wil trekken. Aan mijn huisarts gevraagd, maar zij had zoiets van: gewoon met ziekenhuis bellen, ze zijn allemaal goed.....
Niet erg behulpzaam dus, helemaal omdat ik weet dat er 1 gyneacoloog hier schijnt te zijn die nogal kort door de bocht is.
Wie weet dus een goede, geduldige gyneacoloog hier in het noorden (drachten, leeuwarden, groningen, heerenveen, eventueel assen, dat soort plaatsen)? Het mag van mij rustig een man zijn, dat vind ik verder geen probleem.
En heeft iemand verder nog tips? Wat kan ik verwachten bij zo' n eerste afspraak?