Harsen, rare uitslag.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Harsen, rare uitslag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 16:14

Ik heb net ongeveer een half uur geleden voor de eerste keer mijn benen geharst. Ik vond het zelf eigenlijk niet echt pijn doen, hoewel sommige mensen zeggen van wel Knipoog. Maar nu waren mijn haren toch iets te kort, en werd uiteindelijk de helft niet meegenomen bij het eraf trekken. Vandaar dus dat ik nog een paar dagen wacht. Nu heb ik alleen ontzettende tintelingen in mijn been, het is helemaal rood, rode bultjes en uitslag en het brand enz. Echt heel lelijk, is dit normaal Vork ? En de vraag, gaat dit ook binnen enkele uren weer weg? Ik vind het echt afschuwelijk, en dan had ik nog een vraag, de haren die er niet uitkomen, kun je die het beste weg scheren of weg epileren?

Alvast bedankt Bloos

Flutterby

Re: Harsen, rare uitslag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:39

wat voor bultjes zijn het?
en wat voor hars Lachen ?

ik kan niet tegen die toegevoegde dingetjes in de harsstrips en krijg daar grandioze uitslag van (leuk hoor, heb een keer m'n snor geharst! Go jij! Go jij! heb me toen 2 dagen schuil gehouden binnen..) Heb je eht vantevoren op een klein stukje geporbeerd? zo ja, heb je daar ook uitslag?

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 16:45

Haha, dat was het hem juist. Ik heb het niet getest eerst op een stukje huid. Maar begon gelijk met trekken aan die strips, ging achteraf pas de gebruiksaanwijzing lezen Bloos.
Het was gewoon van die harsstrips van de DA voor de gevoeligehuid.
Ik heb overigens ook wel eerder ontharingscreme gebruikt, en daar had ik ook nooit ergens last van.
T zijn allemaal rooie vlekjes en kleine mini bultjes, het lijkt een beetje op de puistjes die ik altijd krijg na het scheren, als het geirriteerd wordt bij mijn bikini lijn Tong uitsteken

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:11

die bultjes heb ik ook altijd, ik hars mij altijd s'avonds en s'morgens zijn ze dan wel weg.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 19:45

Mijn hele benen zitten altijd onder de rode puntjes, waar de haren eruit zijn getrokken. De eerste keer zaten ze er na een week nog Bloos Dat is wel normaal, je trekt immers wat uit je huid.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 19:47

ik heb het ook die rode puntjes...trekt langzaam weg. Je trekt natuurlijk wel iets uit je huid...je haren zijn dun maar je haar zakje is toch wat dikker, en het gaatje is op de grote van je haar...denk dat het daardoor komt.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 23:18

me_yentl schreef:
Haha, dat was het hem juist. Ik heb het niet getest eerst op een stukje huid. Maar begon gelijk met trekken aan die strips, ging achteraf pas de gebruiksaanwijzing lezen Bloos.
Het was gewoon van die harsstrips van de DA voor de gevoeligehuid.
Ik heb overigens ook wel eerder ontharingscreme gebruikt, en daar had ik ook nooit ergens last van.
T zijn allemaal rooie vlekjes en kleine mini bultjes, het lijkt een beetje op de puistjes die ik altijd krijg na het scheren, als het geirriteerd wordt bij mijn bikini lijn Tong uitsteken

voor gevoelige huid wil ook niet alles zeggen..
als ik jou was zou ik het op een stukje onopvallende huid nog eens proberen Lachen
is de uitslag al weggetrokken? zo ja, hoe snel?

en ik kan dus ook niet tegen die dingen voor gevoelige huid, komt gewoon door die bestanddelen Lachen
heb wel meer van die rare allergiën, dus denk dat ik wat dat betreft een lastigere huid heb dan een 'normale gevoelige' huid