De steek doet al veel zeerder dan die van een mug maar de jeuk is ook veel erger.
Tevens krijg ik enorme bulten na zo'n steek.
Weet iemand wat tegen die verschrikkelijke jeuk, of de enorme bulten ik hoor het graag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke20 schreef:ik heb er dus ook mega erg last van.
ik gebruik acutespray die er meteen opdoen en heb ook medicatie maar durf ik niet meer in te nemne i.v.m dat ik erge bijwrkingen kreeg de laatste x
Morrow_Less schreef:ikke20 schreef:ik heb er dus ook mega erg last van.
ik gebruik acutespray die er meteen opdoen en heb ook medicatie maar durf ik niet meer in te nemne i.v.m dat ik erge bijwrkingen kreeg de laatste x
wat kreeg je dan
Petulan schreef:Ben 2! weken geleden gestoken door een daas, de jeuk zit er nogsteeds. Heb 5 dagen met het pootje omhoog gezeten omdat mn enkel zo dik was geworden met vocht van de reactie dat ik niet meer kon lopen! Het heeft een week geduurd voor ik weer goed kon lopen, maar het gewricht doet nogsteeds pijn en jeukt! Heb idd ook die creme en ceterizinetabletten (2 per dag) maar dat werkt de eerste week bij mij dus echt niet.. Echt balen!!
katiavl schreef:Click away bite relieve helpt daar echt goed voor.
en revolutionaire nieuwe behandelingsmethode voor het behandelen van jeuk van insectenbeten. Je klikt een paar keer met het apparaatje op de plaats van de insectenbeet. Dit vermindert de jeuk én de zwelling zonder gebruik te maken van plakkerige crèmes en chemicaliën. Care Plus® Click-Away heeft geen batterijen nodig en heeft geen vervaldatum. Zeer compact, handig voor in toilettas of EHBO-set .Care Plus® Click-Away is klinisch getest, veilig voor kinderen (boven de 4 jaar) en gaat meer dan 4.000 behandelingen mee. Het apparaatje werkt door het kracht uitoefenen op kwartskristallen, dit levert een schokje op van hoog voltage en laag ampère. Door de pulsen (ca. 5 keer) wordt de histamine-aanmaak in het lichaam afgebroken. Hierdoor wordt de zwelling en de jeuk gereduceerd. Care Plus® Click-Away werkt het meest effectief als het apparaat zo snel mogelijk na de insectenbeet wordt gebruikt.