Ik heb mezelf een maand lang vrij rustig gehouden. Ik verzwikte 'm eind mei nog een keer op een richeltje, maar dat was eigenlijk zo weer over. Ik ben begin juni weer heel voorzichtig op gaan bouwen met hardlopen, ook omdat de huisarts zei dat dat wel kon, zolang ik op vlakke grond liep. Kanttekening: ik heb er naar gevraagd, hij heeft niet naar mijn enkel gekeken.
7 juni heb ik 'm wederom verstuikt. Ik weet nog steeds niet precies wat er gebeurde, maar ik lag ineens weer plat op de grond. Mss heb ik net op het randje van de goot gelopen of zo, geen idee. Sindsdien is het weer verre van goed. Ik heb er een paar dagen echt pijn aan gehad. Als ik te veel loop, of met hakken van een centimeter of 3/4, dan voel ik dat geheid.
Afgelopen weekend was het weer raak. Zaterdag eerst mijn enkel verzwikt, wsn door een steentje in het zand. Flink pijnlijk, maar dat was maar even. Een uur of 2 later loop ik door de rijbak en ik knak er ineens weer door

Op het oog valt het wel mee, je ziet dat het wat dikker is, maar niet wereldschokkend. Maar als je je hand erop legt voel je gewoon echt een ei... Het kreng doet ook nog steeds pijn en ik word er echt knettergek van. Huisarts heeft imo geen zin, die zal me niets anders adviseren dan rust en vlakke zolen.
Heeft iemand tips of suggesties hoe ik die enkel weer wat sterker kan maken?