Verzakking ! Help..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mieske

Verzakking ! Help..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 16:41

Hoi,

9 maanden geleden ben ik bevallen van ons dochtertje Amy.
Al met al was het een zware bevalling die bij mij duidelijk zijn sporen heeft nagelaten helaas..
Wat nu dus het probleem is, is dat mijn baarmoeder verzakt is en ook mijn darmen en blaas zitten niet meer op de plek waar ze horen te zitten..

Momenteel heb ik bekkenbodemfysiotherapie, omdat je altijd met de "minste ingrijpende" oplossing moet beginnen.. Helaas werpt dit geen vruchten af en zit ik nog met het zelfde probleem..
Waarschijnlijk kom ik dus op een operatie uit om het probleem te verhelpen..

Mijn vraag is dan ook of iemand op bokt hier ervaring mee heeft en hoe lang je in het ziekenhuis moet blijven. Wat de herstel periode is ect..

Wie kan me op weg helpen ?

PS. Tuurlijk kan ik het aan de gyneacoloog vragen, maar dat is toch anders dan als je antwoord krijgt van iemand die het zelf mee gemaakt heeft Lachen

Ann

Re: Verzakking ! Help..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 21:32

[NM] -> [MW]

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 21:34

Hoe ben je hier achter gekomen als ik vragen mag?
Ik kan je verder geen verhalen vertellen, heb dit nog niet meegemaakt of iemand er eens over gehoord.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 21:37

mijn moeder heeft dit ook gehad. zij is geopereerd, heeft 8 weken krom gelopen omdat ze haar buik niet kon strekken en heeft nu nergens meer last van.
wel balen hoor!

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 21:46

xXGRIETJEXx schreef:
Hoe ben je hier achter gekomen als ik vragen mag?
Ik kan je verder geen verhalen vertellen, heb dit nog niet meegemaakt of iemand er eens over gehoord.

Door met mijn klachten naar de gyneacoloog te gaan en die heeft onderzoeken gedaan Lachen

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 21:47

benangelique schreef:
mijn moeder heeft dit ook gehad. zij is geopereerd, heeft 8 weken krom gelopen omdat ze haar buik niet kon strekken en heeft nu nergens meer last van.
wel balen hoor!

Pff 8 weken Scheve mond Hoe lang heeft je moeder in het ziekenhuis gelegen na de operatie ?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 09:02

een weekje. ze moest hebben gepoept en zelfstandig goed haar blaas kunnen legen.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 09:03

Mijn tante heeft het ook gehad. Bij de eerste operatie lag ze volgens mij ongeveer 1,5 week in het ziekenhuis en al redelijk snel daarna bleek dat het weer losgekomen was. Mijn tante is er iig heel lang mee bezig geweest, maar had dus allerlei complicaties.. Als het bij haar de eerste keer goed was gegaan had het best mee gevallen. Volgens mij verschilt het ook wel per persoon. Ik kan me bijv niet herinneren dat mijn tante nog 8 weken krom gelopen heeft.

Tis wel vervelend, sterkte.