Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa_ schreef:Tsjaa,
Misschien zegt de titel het al. ik ben niet zo iemand die mezelf lelijk vind of wat dan ook, maar een platter buikje zou ik wel graag willen. aangezien het modelbeeld bij de H&M een anorexia patient is vind ik dat niet leuk. je ziet zoveel leuke kleren, maar het zijn altijd net kleren waardoor je dikker lijkt.
Ik heb zoveel kleren gepast maar ik wil niet zwanger lijken. en daar baal ik toch wel van.
Ook die 'love hendels' of hoe ze dan ook heten is in combinatie van mijn buik ook niet zo geweldig.
Wie heeft de tip om er wat aan te doen?
En nog een ander vraagje. ik heb van die paarse strepen op mijn bovenbenen ( strae?) hoe gaat dat weg?
xxx
Midasje schreef:elke dag 25 sit ups na een week uitbreiden.
Doe ik ook en al zeg ik het zelf ik heb geen dikke buik
Broccoli schreef:Sorry, maar als het in je bouw zit om een buikje te hebben dan gaat dat niet weg. Sit-ups helpen niet om een platte buik te krijgen, helaas. De enige manier is afvallen, maar je kan ook niet plaatselijk afvallen dus ik ben bang dat je het moet gaan accepteren. Enne, ik heb ook geen platte buik, maar zal het ook moeten accepteren. Mijn buik was pas plat toen ik op mijn allerlaagste gewicht zat (ik heb anorexia, dat was érg laag).
poes schreef:Midasje schreef:elke dag 25 sit ups na een week uitbreiden.
Doe ik ook en al zeg ik het zelf ik heb geen dikke buik
Hiermee maak je je buikspieren hoogstens sterker (hoewel het aan te raden is om de dag te trainen), als ze onder een laagje vet zitten zie je ze alsnog niet...
Beter is het conditietraining te doen gecombineerd met krachttraining en gezond eten.