Onwijs verkouden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_x_

Onwijs verkouden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 22:03

Het zonnetje schijnt, snikheet is het...

En ik ben verkouden Verdrietig
Niet een klein beetje maar heel erg. Heeft iemand tips om het snel te stoppen?

Vannacht had ik het heel benauwd + duizelig. Ben toen beneden op de bank gaan liggen. Vandaag had ik constant een traanoog. Nu weer.

Wie heeft tips??!

Cyn_

Re: Onwijs verkouden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:04

Ik heb het ook Bloos! Al 1 week ofzo.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:12

Oh dat is heel vervelend, ben dr gelukkig net weer vanaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 23:30

Stomen met heet water en kamille? Zo te lezen zitten je holtes vol. En dan geeft stomen vaak wel verlichting.
Als je het in bed ook zo benauwd hebt, kun je een doorgesneden ui op je nachtkastje (nouja, op een bordje dan he) leggen. Dat stinkt, maar 't geeft je wel lucht.

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 23:30

Hier nog eentje Vork

Snipverkouden, alles vol, zere oren Clown
Maar het is wel lekker weer Haha!

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 09:22

En hier ook nog eentje.
Op het moment al 1,5 week het begon eerst met last van mijn keel en oren. Toen kreeg ik er nog een ontsteking van mijn kaak bij en moest ik aan de antibiotica. Op het moment zijn mijn ogen 2x zo dik en rood en mijn lippen gebarsten. Ziet er zeer charmant uit moet ik zeggen. Vork Baal er wel van als het zulk lekker weer is en je gewoon echt ziek bent.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 09:23

Ik ben al bijna zes weken flink verkouden, dus alle tips zijn welkom.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 09:30

Hier nog 1, keelpijn en verkouden. Ookal mijn stem kwijt Tong uitsteken Lijkt wel of iedereen de griep heeft Bloos Ui op je nachtkastje werkt goed hoor! En wat dacht je van NEUSSPRAY! Haha! haha, kan ook werken Tong uitsteken

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 09:34

Helaas kamp ik er al zo'n 3 weken mee. het begon met een keelontsteking. Toen met enorme verkoudheid en nu begint het een beetje los te komen.
Had gister in de tram 15 minuten een kriebelhoest aanval erg leuk.

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 09:51

Haagsemeid schreef:
Helaas kamp ik er al zo'n 3 weken mee. het begon met een keelontsteking. Toen met enorme verkoudheid en nu begint het een beetje los te komen.
Had gister in de tram 15 minuten een kriebelhoest aanval erg leuk.

Oeh dan voel je je wel helemaal lekker als je dan in de trein zit!
Ik heb trouwens ook steeds last van kriebelhoest aanvallen, gewoon zo hard moeten hoesten dat je bijna moet spugen. Vork

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:02

Ik heb er nu ook al bijna een week last van.. Helaas heb ik me gister voor een sollicitatie zo erg opgepept dat ik nu weer helemaal ingezakt ben, met zweetaanvallen als cadeautje erbij, pfff.. Aankomende donderdag heb ik een afspraak bij de tandarts maar die heb ik alvast afgezegd want ik zie me nog niet dermate opgeknapt zijn dat ik het niet onwijs benauwd ga krijgen op die stoel Tong uitsteken Baal er op zich ook wel van, want dan was ik ervanaf geweest!

Een ui op een nachtkastje? Dat ga ik proberen! Ik ben van ellende de hele week al aan de toverballen, die zijn enorm zoet en dat verzacht de pijn gek genoeg! Geen vervelende tip toch? Clown Verder heeft mijn vader een flesje "oma's dropdrankje" langsgebracht (lief hè? Bloos), dat verlicht eigenlijk altijd wel!

Winegum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:09

Ik kreeg zondagavond keelpijn en hoofdpijn. Toen ben ik maar mijn bed in gedoken met als gevolg dat ik die nacht nauwelijks geslapen heb, het was ontzettend benauwd en ik had koorts en alles. 's Maandags ook nog koorts gehad, en ook heel erg verkouden dus. Nu nog steeds snotterig en keelpijn, hoofdpijn is wel minder, maar voel me nog steeds niet helemaal goed.
Terwijl ik nu eigenlijk vanalles had willen doen.
Nou ja, beter even helemaal goed opknappen dan de hele tijd half ziek zijn. Lachen

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:29

Ik ben ook verkouden geweest toen het praachtig weer was, wanneer was dat in april ofzo? Ik weet het al niet meer. Clown En het erge is dat ik daar altijd minimum 3 weken blijf mee rondlopen.

Heb helaas geen tips want bij mij werkt niets als ik verkouden ben. Nagelbijten / Gniffelen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:30

Ik ben het ook een beetje, mijn neus zit verstopt. Nagelbijten / Gniffelen

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:31

Hier nog een!
Zonder stem en met heel veel groen in mijn neusje....
Vanavond ga ik zwemmen, daar knap ik ook altijd wel van op.
Maar het is om gek van te worden! Gelukkig komt het nu allemaal een beetje los.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:33

Hier nog een, al een week of twee. Maar helaas vooral keelpijn, s'ochtends helemaal geen stem meer en overdag valt hij zo nu en dan weg. Leuk nu ik morgen een mondeling heb Verdrietig

En dan vooral van die heerlijke groene klodders Duivel

Lekker in het zonnetje zitten met een zak drop tegen de keelpijn en een doos zakdoekjes Haha!

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:44

En hier ook 1..
Heerlijk, juist die momenten dat ik absoluut niet ziek wil zijn, ben ik ziek. Als ik maar wel beter ben over 2 weken, dan ga ik op vakantie. Huilen van het lachen

Heb keelpijn, hoesten, duizelig en alles zit vol (altijd als ik verkouden ben heb ik bijholte of voorhoofdholte ontsteking. Nagelbijten / Gniffelen )
Maar ik stoom regelmatig, al werkt dat niet echt bij mij, en ik heb altijd neusspray bij de hand. Ook neem ik 2 keer per dag 2 van die hoesttabletjes, broomhexine (gewoon bij de DA te krijgen). Ook helpt kamillethee met een schepje honing erin. Echt heel goed voor je keel!

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:45

niemand komt op het idee dat het misschien hooikoorts is? Bij ons heeft de hele familie het. verkouden niezen etc... als je al een hele tijd verkouden bent kan je misschien naar de dokter gaan voor speciale medicijnen. er zijn gewoon pilletjes voor

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 15:50

Ik heb het ook. Al dik 2 en een halve week. Heb voor morgen een afspraak bij de huisarts om even te kijken of het geen longontsteking is. Ben wel vaker verkouden, ook regelmatig in de zomer, maar zo als dit heb ik het nog nooit gehad.

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 10:07

ik heb t ook.