Ontstoken ogen, wie herkent dit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Ontstoken ogen, wie herkent dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 10:19

Hallo,

Ongeveer twee en half jaar geleden zijn mijn ogen verschrikkelijk ontstoken geweest, om en om had ik een oog dicht. Al die tijd geen make up gedragen, en nieuwe makeup gekocht. Dus in principe toen het over was, kon ik het niet opnieuw krijgen.
Ik heb toen een poosje nergens last van gehad. Maar sinds ik denk anderhalf jaar (?) heb ik altijd een branderig gevoel in mijn ogen, wordt ik elke ochtend wakker met stukjes tussen mijn wimpers (dit is overigens vooral de laatste 3 maand zo), als ik die stukjes er weg haal, komt er eerst allemaal wat op snot lijkt nog weer in mijn ooghoeken. Dit spul kan ik soms ook zo uit mijn oog halen, als ik weer wazig zie.
Ik heb ook vaak last van vermoeide ogen, vooral omdat ze zo droog zijn.
Ik haal elke avond mijn makeup eraf, dus daar zal het niet aan liggen.
Straks ga ik bij de drogist maar weer druppels halen, want afgelopen zaterdag heb ik erg gehuild, met als gevolg dat ik eigenlijk niets meer kon zien, heel wazig zag ik alles. (en dat kwam niet door de tranen!)
Iemand die dit herkent? En wat heb jij er aan gedaan?

Janine

tamaraM

Re: Ontstoken ogen, wie herkent dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:08

Ik herken het overduidelijk erg vervelend ik weet ook niet wat ik er aan kan doen soms zie ik amper wat

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 12:32

Heb je ook oogdruppels gehad?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:33

Bij mij komt het door hooikoorts/allergieen.
Ik heb ook tijden met klachten gelopen, zelfs een keer op zomervakantie 3 weken amper wat kunnen zien omdat mijn ogen zo dik en gezwollen waren dat ze niet open konden.
Ik heb er via de internist speciale oogdruppels voor, en die werken prima. Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 12:34

Ik heb helemaal geen allergieen, voor zover ik weet dan in ieder geval. Ik hoef niet te snotteren. En heb het elke dag. Dus ook een dag met minder pollen heb ik het, bij wijze van spreken.