roze op donker haar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

roze op donker haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 22:08

Ik zit met een klein probleempje. In het vierde middelbaar hadden mijn vriendin en ik een deal gemaakt. Als we samen zouden afstuderen zette ik roze plukjes erin, en zij paarse. (op dat moment verfde we nog vrij regelmatig)

Nu, twee jaar later, zijn we dus samen afgestudeerd en...Zo gezegd zo gedaan, we gaan het doen!

máár ik kán mijn haar echt niet blonderen. Dan houd ik geen haar meer over. Verven kan het nog net aan maar blonderen en daar weer over verven...Nee dat gaat niet lukken.

Iemand tips hoe ik dit op een betaalbare manier kan oplossen?
Mijn haar kleur is overigens bruin. Lachen wel vrij licht bruin maar al te donker om nog donkerblond te noemen.

_Stephanie

Re: roze op donker haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:09

extension weet niet hoe je het schrijfter in laten zetten? dan kan je echt roze plukken er in laten zetten! Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 22:11

Probleem is dat ik dan 150 euro kwijt ben...En moeders is niet happy met het idee dus als dat idee ook nog 150 euro gaat kosten mag het zeker niet Nagelbijten / Gniffelen (ja dat is nog zo'n probleem: moeders moet nog overtuigd worden. Dus ik mag het niet al te duur maken Rolleyes anders deed ik dat gewoon.)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:12

extensions is de enige oplossing denk ik. roze zie je alleen op blond haar. kun je niet gewoon een paar plukjes blonderen dan?

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:12

Ik vrees, dat als je het niet een beetje ontkleurd, je het niet echt roze gaat krijgen.
In het middelbaar heb ik het ooit heel fel roze gehad, maar ik moest mijn haren eerst volledig ontkleuren.
Ik heb overigens wel heel donker haar. Misschien kan je het toch bij de kapper heel lichtjes laten onkleuren en dan de roze plukjes erin?
Of je kan het ook bij de winkel halen en zelf aan de slag gaan Lachen Als het mislukt kan je er nog altijd je gewone kleur terug over doen.

Veel succes ermee in ieder geval! Nagelbijten / Gniffelen

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:13

je wilt tog enkel wat plukjes? ik neem aan bovenop?
je hoeft geeneens zoveel roze plukjes...ligt eraan hoeveel haar je hebt en wat voor soort

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:13

kan je niet een paar plukjes roze extensions laten zetten? dat ik zeker niet zo duur! die plakken ze er gewoon in!

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:14

wil je het verven dan moet het haar wat roze word naar blond anders word je haar niet roze!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:14

een paar van die goedkope smelt-extensions. dan ben je voor 3 tientjes klaar.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 22:16

En in hoeverre gaat blonderen bij de kapper (die veronderstel ik wel proffesioneel genoeg is) mijn haar vernielen als het ook nog geverfd moet worden? Lachen

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:16

ligt eraan hoe donker je haar nu is?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:17

Idd. gewoon zo'n soort smelt extensions *LOL*

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 22:17

MissyPalonie schreef:
ligt eraan hoe donker je haar nu is?

Ik zit op "donkerblond". tgoh...Ik denk dat goudbruin de beste beschrijving voor mijn haarkleur is Nagelbijten / Gniffelen

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:18

je kan het wel heel licht krijgen, maar of het goed is voor je haar is een ander verhaal Knipoog
maar dan moet het rose er wel helemaal uit groeien, en als je het roze doet verkleurd het naar een tijd ook, en dn heb je van die lichte plukken in je haar!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 22:19

_Stephanie schreef:
je kan het wel heel licht krijgen, maar of het goed is voor je haar is een ander verhaal Knipoog
maar dan moet het rose er wel helemaal uit groeien, en als je het roze doet verkleurd het naar een tijd ook, en dn heb je van die lichte plukken in je haar!

de kleur van mijn haar boeit me weinig Haha! Dat zie ik toch niet...Gaat vooral om de kwaliteit van het haar dat ik ga over houden Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:19

Gewoon bij de kapper informeren. Zal wel highlights worden, maar volgens mij kan je ook van dat goedkope roze nephaar kopen en daar kleine vlechtjes van maken en in je haar knopen.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:20

Heb een paar weken terug een KNALroze pony gehad, had het dan wel eerst geblondeerd, maar weet zeker dat het op bruin haar ook zou pakken, heel fel spul was het. Heb het gewoon bij een kapperswinkeltje vandaan voor 8,50 Lachen

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:23

_Stephanie schreef:
kan je niet een paar plukjes roze extensions laten zetten? dat ik zeker niet zo duur! die plakken ze er gewoon in!

Die heb ik ook gehad dat is echt rot spul ben er 1 keer met de borstel door heen gegaan en trok ze er zo uit en toen zaten er allemaal kale plekken, was ik niet echt blij mee.

Ik heb me hele haar een keer knal roze/paars gehad dat hield wel gewoon , ik heb van me zelf ook donker haar.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:25

benangelique schreef:
een paar van die goedkope smelt-extensions. dan ben je voor 3 tientjes klaar.

idd Ja
die plakken/smelten ze er snel, makkelijk in Ja
die felle roze dingen zie je echt wel in donker haar Ja Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 22:25

lovebeaut jij had het ook laten blonderen vermoed ik? Hoe was je haar na afloop en is je haar snel stuk?

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:25

lovebeaut schreef:
_Stephanie schreef:

Die heb ik ook gehad dat is echt rot spul ben er 1 keer met de borstel door heen gegaan en trok ze er zo uit en toen zaten er allemaal kale plekken, was ik niet echt blij mee.

Ik heb me hele haar een keer knal roze/paars gehad dat hield wel gewoon , ik heb van me zelf ook donker haar.

heb ik nouw nooit last van gehad hoor Ach gut

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:26

lovebeaut schreef:
_Stephanie schreef:

Kale plekken? Nagelbijten / Gniffelen
En tja je moet het wel voorzichtig kammen/borstelen ja, maar dat is logisch Knipoog

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:28

pharagirlke schreef:
lovebeaut jij had het ook laten blonderen vermoed ik? Hoe was je haar na afloop en is je haar snel stuk?

Het is wel snel stuk ja! (bij mij iig wel) je geeft aan dat je het vaker geverft hebt, heb ik ook gedaan en mijn haar is nu zoo droog/kappot. Toen ik het roze nog had zat mn hele borstel onder de roze haren en ik had alleen mn pony roze en maar 3/4 dagen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 22:32

DeSa schreef:
pharagirlke schreef:

Het is wel snel stuk ja! (bij mij iig wel) je geeft aan dat je het vaker geverft hebt, heb ik ook gedaan en mijn haar is nu zoo droog/kappot. Toen ik het roze nog had zat mn hele borstel onder de roze haren en ik had alleen mn pony roze en maar 3/4 dagen.

hmz...Mijn is het nu dus ook niet echt goed aan het doen, daarom dat ik liever niet al te zwar dingen wil gaan doen zoals blonderen én verven Nagelbijten / Gniffelen verven houd het waarschijnlijk nog net maar niet verven én blonderen... Nagelbijten / Gniffelen

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:34

Je hebt (bij ons bij de Action) ook van die schuifklemmetjes met roze plukjes eraan, is dat wat? Die schuif je er gewoon in Knipoog