Misselijk na het eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosa__

Misselijk na het eten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 14:42

De laatste heb ik dat als ik soms ga eten, ik dan echt misselijk word na het eten, heel raar. Scheve mond Het is vooral 's ochtends na het ontbijt, en op de een of andere manier eigenlijk alleen als ik daarna naar school moet. Dan begint het op school en rond half 11 ofzo stopt het weer. Soms heb ik het ook gewoon 's middags, maar alleen als ik iets heb gegeten.

dressagelady

Re: Misselijk na het eten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 14:44

Eet je zware maaltijden? Misschien proberen wat gemakkelijk verteerbare en kleine maaltijden te verdelen over de dag Ja

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:55

Mag ik vragen wat je dan eet en weet je ook of het ook alleen maar opkomt als je dat hebt gegeten want misschien zou ik dan een keer wat anders proberen en idd iets wat ligt verteerbaar is. en dan in de eerste pauze even wat gezonds eten.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 23:01

Heb je het steeds na hetzelfde eten? Ik wordt bijvoorbeeld echt misselijk van een gekookt ei.. Vind het wel heel lekker, maarja..

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 23:04

Ik heb het ook een paar maanden gehad maar ging vanzelf over.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 11:14

Even een stipje, heb er af en toe ook last van Scheve mond

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 13:25

Ben je niet toevallig zenuwachtig ergens voor? Aangezien je het (bijna) alleen hebt als je naar school moet?
Mocht het heel erg zijn dan kun je bij Kruidvat Domperidon halen en die voor het eten innemen. Dat leegt je maag beter en zorgt dat je niet misselijk wordt

FleurBscht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 16:52

Ik heb het vaak ook 's ochtends, na het ontbijt, en alleen als ik dan moet werken. Op weg er naartoe ben ik vaak wat misselijk.
Als ontbijt eet ik altijd een plakje ontbijtkoek met een sapje erbij. Niet veel dus. Ik denk dat het bij mij komt omdat ik met weinig eten toch nog vanalles moet doen, douchen, aankleden, opmaken, haar doen, meestal naar de bus rennen en anders fietsen. Dat ik dan dus te weinig heb gegeten. Daar kun je ook misselijk van worden.

Misschien geldt dat ook zo voor jou?

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-08 19:25

Vannochtend had ik het weer, voor het ontbijt.. volgensmij komt mn maag-inhoud dan gewoon een beetje naar boven. Scheve mond Misschien heeft het ook wel iets te maken met weinig eten, ik weet het niet..

Tracy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 13:41

Ik heb er ook last van..
vooral na het avond eten...

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 13:57

uhm, weet niet of iemand van jullie bekend is met 'n Spastische darm? daar zou je misschien ook last van kunnen krijgen ook omdat je zegt dat 't meestal is voordat je naar school gaat....
of idd proberen iets licht verteerbaars te eten of iets langzamer te eten dat wil ook wel eens helpen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 10:33

Hoe lang heb je er al last van ?
Want, bij mij in omgeving zijn er nog steeds mensen wat grieperig. (Misselijk enz.)
Niet echt de Griep griep, maar je gewoon niet helemaal lekker voelen en dat een tijdje.
Misschien zou het dat kunnen zijn ?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 10:44

zwanger??

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 10:58

juval schreef:
zwanger??

Clown
Je hoeft niet zwanger te zijn om last te hebbe van ochtendziekte.

Iik heb dit ook altijd gehad, en nu soms nog.
Wat bij mij helpt is eerst rustig een kopje thee nemen, niet te gehaast. Misschien prop je het te snel in je mond, dat heb ik ook Tong uitsteken heb altijd haast. Voor je ontbijt, belangrijkste maaltijd van de dag, moet je echt de tijd nemen, al moet je er een uur vroeger voor op staan. Dit is heel belangrijk!
Neem eerst eens een lekker kopje thee, en daarna begin je met 1 beschuitje, en zo bouw je het op.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:02

het hoeft niet, maar kan wel toch?

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 16:59

juval schreef:
zwanger??

Gelukkig niet. Tong uitsteken Het wordt trouwens wel steeds minder, ik heb het bijna niet meer, alleen vlak voor school toen ik nog school had (maar nu vakantie *LOL* en laatst op een feestje van iemand. Het valt me héél erg op: het is bijna altijd als er iets gaat gebeuren! Zoals laatst tijdens dat feestje, een keer toen ik in de trein zat om bij een stad te gaan shoppen, en toen ik nog school had, vaak voor/tijdens school.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:16

Dan kunne het best kriebels zijn, terwijl je dat zelf niet door heb, dat gebeurt wel vaker Lachen