Gescheurd vel...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Gescheurd vel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 17:34

Hee.

Voor een half jaar geleden ben ik van mijn paard gevallen en kwam ik tot de veronderstelling dat ik allemaal striemen had op de binnen kant van mijn rechterbeen.
Na een beetje zoeken op internet ben ik er achter gekomen dat mij vel gescheurd is.
Naja het doet verder geen pijn, maar het is behoorlijk lelijk en ik wil me zo niet vertonen in bikini.
De striemen zien er precies het zelfde uit als als je opeens heel snel gegroeid bent, maar dit ben ik niet en ik ben ook niet zwaarder geworden, dus daar licht het niet aan.
Weten jullie misschien hoe je dit kunt vervagen?
Make-up er op heeft geen zin, dit komt omdat ik hele witte benen heb en je dan zo'n vieze bruine vlek ziet.
Ook heb ik al gehoord dat dit nooit meer overgaat, ik hoop dat dat echt bulsh*t is.

Gr Kirsten.

Joto

Re: Gescheurd vel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:36

Gaat niet meer over ind.. Het kan wel vervagen en wat lichter worden, maar helemaal weg gaat het nooit.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:37

Ik heb dat ook, maar bij mij is het er niet minder op geworden.
Geloof dat er idd ook niks aan te doen is....

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:39

er bestaat een creme die je op striae (zo heten die lichte groeistrepen, het is een soort littekenweefsel) kan smeren. die creme is verkrijgbaar bij de apotheek en zorgt ervoor dat de strepen na een tijdje minder op gaan vallen

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:49

heey
dit heb ik ook alleen op me billen, en meer mensen die ik ken ook.
heeft met je groei te maken ze noemen het stree weet niet hoe je et schrijft maar zoiets?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 17:51

Bedankt voor jullie reacties. Lachen

Ik denk dat het bij mij niet komt door de groei, want op het moment dat ik mijn rijbroek uit deed zag ik dat ik opeens gescheurd vel had.
Ik dacht zelf misschien dat het kwam door dat je je been heel hard om je paard klemt.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:48

Denk toch wel dat het door groei komt hoor. Ik heb het sinds een tijd ook, en ik groei al een paar jaar niet meer. Misschien ietwat 'dikker' geworden, maar dat valt ook wel mee. Dus waarschijnlijk is dit gewone striae.
En dat gaat helaas niet weg inderdaad, maar er zijn zoveel meiden die dit hebben, niks om je voor te schamen hoor.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:50

mnn hele buik zit er onder ben zwanger
en t gaat nooit meer weg helaas er is ook nix aan te doen het vervaagt wel en word wit
maar zien doe je ze altijd

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:51

Zien valt wel mee ik had er veel borstreductie en nu zie je niks meer Lachen duurt wel even

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:56

Ik had het ook van de een op andere dag.
Het schijnt dat 7 op de 10 vrouwen het hebben.. Gaat niet meer weg , maar naar een paar keer zonnen vervaagd het wel een beetje Ja

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:50

Ik dacht er ook nooit last van te hebben, maar toen zat het er ook ineens.
Je kan er niets aan doen, behalve niet ineens heel snel dik worden ofzo Haha! Dan maak je het erger.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 20:06

Hmm, ik ben niet snel dik geworden ofzo. Clown
Bedankt voor jullie reacties. Lachen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:05

Ik heb plekken gehad die wel weggetrokken zijn. Het kan dus wel.
Helaas ben ik op andere plaatsen nog rijkelijk voorzien van prachtige zilveren striping Clown

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:09

Ik heb het op meerdere plekken. Maar bij mij is het waarschijnlijk gekomen omdat ik te snel gegroeid ben.
Mooi is het niet, maar aan de andere kant, je moet het maar accepteren. Ik bedoel als andere het niet mooi vinden kijken ze maar lekker de andere kant op hoor.

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 12:21

ik heb ze zolang als ik weet.. op m'n bovenbenen en bij m'n knieen.. maar niemand kijkt of vraagt ernaar.. alleen mijn moeder wist laatst te vertellen dat ik ze had Tong uitsteken

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 12:25

Ik heb het ook op mijn kont, en heupen. Heel normaal en komt echt door de groei (ben met maat 36 ook niet snel dik geworden Clown). Iedereen heeft het, zelfs mannen Haha! dus maak je er niet druk om!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 12:30

ahh ik heb het ook Boos! mijn borsten staan vol (en dat met een kleine B cup Nagelbijten / Gniffelen) en mijn bovenbenen ook

ik ben wel op korte tijd veel aangekomen doordat ik maar 45kg woog voor 1,66 en nu weeg ik er 50 tja altijd wat denk ik dan hé Nagelbijten / Gniffelen

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 12:58

Bijna iedereen heeft het wel, vrouwen iets meer als mannen, maar heb ook genoeg mannen ermee gezien.
Heb het zelf ook bijna overal en heb er maling aan ga gewoon rustig in bikini liggen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 17:09

Gaat inderdaad niet meer weg... Ik zit er vol mee... Zéker mijn buik... Sommige strepen zijn wel 5mm breed Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 17:11

Eejj schreef:
Ik had het ook van de een op andere dag.
Het schijnt dat 7 op de 10 vrouwen het hebben.. Gaat niet meer weg , maar naar een paar keer zonnen vervaagd het wel een beetje Ja

Zonnen dus?

Ik had het ook van de ene op de andere dag, aan de binnenkant van m'n bovenbenen, dacht eerst dat 't kwam door een (te?) strakke broek. Clown