Zere voet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ehona

Zere voet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 08:53

Nadat gisteren mijn verzorgpony ergens van schrok en vervolgens op mijn ene voet is gesprongen, heb ik behoorlijk last van mijn voet. Je ziet een klein beetje een hoefafdruk, maar het is niet blauw, niet gezwollen en ziet er verder ook niet echt raar uit. Ik heb nog niet gevoeld, want dat doet ontzettend zeer. Ook als je aan mijn tenen zit, doet het zeer en mijn enkel doet ook zeer alsof ik er doorheen ben gegaan (wat niet zo is). Ik heb er een bepaalde creme opgedaan die helpt bij lichte kneuzingen, maar de pijn is er niet van weg. Ik kan er ook niet goed op lopen, dat doet zeer, maar het doet dus ook zeer als ik er niet op loop. Ik neem zo een aspirine in tegen de pijn.

Wat kan ik nog meer doen?

P.S.: Als de pijn blijft aanhouden, geven we vanmiddag/morgenochtend een belletje naar de huisarts. Vandaag is het voor mij absoluut géén mogelijkheid om naar de huisarts te gaan, aangezien ik een herkansing voor een examen heb. En huisarts of niet, als je er niet bent, krijg je een 1.

marleen_usar

Re: Zere voet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 08:56

Ik zou morgen of zo toch even gaan je weet maar nooit,mag ik je een tip geven.Als er weer zo iets gebeurd smeer er dan gelijk margarine op dat is wonder spul bij zoiets.Ik kreeg zondag een metalen rand van een glazen pannedeksel op mijn teen,gelijk margarine gesmeerd en ik heb bijna geen pijn gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 08:57

Natte koude handoek er omheen verlicht vaak ook wel Ja
En misschien verband er omheen zodt je wat steun hebt?

Beterschap!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 09:02

@ runningkawa; Bedankt. Ik kan niet 'bandageren' (haha) en ik ben nu alleen thuis. Maar ik zal zo wat kijken met een handdoek.

@ marleen_usar; Als de pijn niet weg gaat, gaan we ook morgen naar de huisarts.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 09:05

In noog gebruik ik wel eens een paarden bandage, is wel dik maar werkt goed.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:39

Oh, dat heb ik paar weken terug gehad. Heb er nu ook nog last van, als ik uhm strakke schoenen draag..
Dus, het kan lang pijn blijven doen. Maar als je het niet vertrouwd gewoon naar HA gaan. Ik ben in die opzichte veelste eigenwijs.. Knipoog