Vieze mug, kan dit kwaad?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Vieze mug, kan dit kwaad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 12:06

ik had vorige week een muggenbult op mn schouder, jeuken dat dat monster deed, dus ik doe me shirt uit, pimpelpaars/blauw met allemaal spikkels er omheen, geprikt door een "vieze" mug waarschijnlijk.
nu sta ik gister te douchen en verga ik van de jeuk, dus ik kijk weer, wederom pimpelpaars met allemaal spikkels, dus ik roep me moeder en zeg heb iets op me borst, allemaal spikkels me moeder zegt zal wel door de warmte komen, ik zo uh denk t niet, dus ze kijkt en schrikt toch wel, waarschijnlijk is meneer/mevrouw de vieze mug nog aanwezig. nou trekt het vanzelf wel weer weg na anderhalve week, maar kan dit geen kwaad? aangezien muggen heel wat met zich mee dragen, en hoe krijg ik deze mug in zijn doodskist?

foto : in link omdat het me borst is, niets te zien verder trouwens. waar het rondje zit dat jeukt heel heel erg en dat is dus de muggenbult.
http://img155.imageshack.us/img155/3333/viezemugzn7.jpg

F3nn3

Re: Vieze mug, kan dit kwaad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 12:07

is ik me heel erg krab krijg ik ook allemaal paarse spikkeltjes, dus volgens mij is het niks om je zorgen over te maken Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 12:16

ik krab nooit, heb acryl nagels dus dat werkt niet echt *LOL*

MaanNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 12:18

heb je verder met muggen bulten (of van andere steekbeesten) nog nooit zoiets gehad??
raar... ik krijg het idd ook als ik heel erg krab

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 12:20

jesvoltige schreef:
heb je verder met muggen bulten (of van andere steekbeesten) nog nooit zoiets gehad??
raar... ik krijg het idd ook als ik heel erg krab

jawel Ja
heb het ook een keer op me zij gehad. alleen die was gezwollen.

MaanNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 12:21

hmm verder ben je niet allergisch ofzo?
ik denk niet dat het heel erg veel kwaad kan
grote kans dus dat je blijft leven Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 12:24

kan.. alleen mn bloed schijnt zo lekker te zijn dus dat schiet niet op Huilen van het lachen

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 12:30

ziet er uit als kleine onderhuidse bloeduitstortinkjes door het vele krabben

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 14:28

Ziet er idd uit als irritatie, maar als je je er teveel zorgen over maak moet je gewoon een bezoekje aan de HA maken Knipoog

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:23

ik krijg die spikkels vanzelf..
ben enorm gevoelig/ overgevoelig/allergisch voor muggenbeten.. zonder te krabben krijgen ze al de grote van een pingpongbal, en dat word erger naarmate de tijd verstrijkt.. zonder dat ik mijn 'middeltje' inneem krijg ik dus die uitslag (na ongeveer 3 weken, als de bult helemaal weggetrokken is) als ik mijn middeltje wel inneem is de zwelling (knalrood, keihard en enorm warm) binnen 2 dagen weg en hou ik alleen een grote blauwe plek eraan over Lachen heb t een keer zo erg gehad dat mijn hele kuit (en die zijn nogal.. uit de kluiten gewaseen bij mij Clown ) een grote bult was, ik was op t strand/duingebied een stukje gaan lopen en ben toen blijkbaar gestoken.. 10 minuutjes later was t 1 grote bult Scheve mond

> ik zeg niet dat het hetzelfde is, maar je zou die druppeltjes misschien kunnen proberen om te kijken of het helpt tegen de uitslag en de jeuk? pb maar als je meer wilt weten Ja

wat overigens goed werkt om snachts niet gestoken te worden: ventilator kopen, he;le nacht aanzetten en richting op jezelf (ze houden niet van wind/ worden weggeblazen, ik word écht nooit meer gestoken thuis!)
Laatst bijgewerkt door Flutterby op 25-06-08 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:29

Hmm ik krijg die spikkels alleen als ik me eraan krab, maar niet uit het niets. Idd vreemd, weet je zeker dat het een muggen bult is?
Om hem/waarschijnlijk haar te killen heb je gewoon een insektendoder spuitbus nodig. Geen citronella spray, die werken die goed. Vaak is die spuitbus groom met rood kleurig

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:30

Wat is een 'vieze' mug?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 19:08

Flutterby schreef:
ik krijg die spikkels vanzelf..
ben enorm gevoelig/ overgevoelig/allergisch voor muggenbeten.. zonder te krabben krijgen ze al de grote van een pingpongbal, en dat word erger naarmate de tijd verstrijkt.. zonder dat ik mijn 'middeltje' inneem krijg ik dus die uitslag (na ongeveer 3 weken, als de bult helemaal weggetrokken is) als ik mijn middeltje wel inneem is de zwelling (knalrood, keihard en enorm warm) binnen 2 dagen weg en hou ik alleen een grote blauwe plek eraan over Lachen heb t een keer zo erg gehad dat mijn hele kuit (en die zijn nogal.. uit de kluiten gewaseen bij mij Clown ) een grote bult was, ik was op t strand/duingebied een stukje gaan lopen en ben toen blijkbaar gestoken.. 10 minuutjes later was t 1 grote bult Scheve mond

> ik zeg niet dat het hetzelfde is, maar je zou die druppeltjes misschien kunnen proberen om te kijken of het helpt tegen de uitslag en de jeuk? pb maar als je meer wilt weten Ja

wat overigens goed werkt om snachts niet gestoken te worden: ventilator kopen, he;le nacht aanzetten en richting op jezelf (ze houden niet van wind/ worden weggeblazen, ik word écht nooit meer gestoken thuis!)

ik heb een ventilator, maar die gaat echt never van zn leven dus op mn lijf aan snachts, levensgevaarlijk zo op je nek.

maar idd ik krijg t ook zonder te krabben, ik ga mezelf nu maar elke keer insmeren en hopen dattie t volhoud.

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:11

dat is bij mij ook altijd, als ik heel erg lang krab op dezelfde plek, krijg ik ook echt precies van de spikkeltjes. Bloeduitstorting denk ik.